Voor een optimaal bereik tijdens de 'surfmomenten', heeft Var een Digital Boost-pakket ter beschikking. U kunt u terecht bij het Var-radioteam voor meer informatie.

Contacteer ons

Cases

Radiocampagnes die een turbo vormen voor online producten of merken: er zijn meer dan genoeg voorbeelden van. De opmerkelijkste staan hier verzameld. Klik door op de afbeeldingen om meer details over de cases te lezen.

Teamleader


Beginnend onlinemerk Teamleader zette zichzelf op de kaart en verdubbelde het aantal bezoeken op zijn website dankzij een radiocampagne van slechts twee weken.


PayPal


Het online klantenbestand spectaculair doen toenemen in minder dan twee weken, dat is waar het Duitse PayPal via een efficiënte radiocampagne in slaagde.


Safeshops


Hoe zet je een jong en relatief onbekend merk meteen op de kaart? Safeshops.be combineerde radio met een uitgebreide mailcampagne en boekte fraaie resultaten.

Touring


Om de impact van een campagne voor een autoverzekering van Touring te verhogen, gebruikte Havas Media synchronized radio. Het deed de online verkoop met 228% stijgen!

bol.com


Een uitgebreide keuze, gratis terugsturen, winkelen vanuit je luie stoel: bol.com wilde zijn unique selling propositions in België graag in de verf zetten. Het ideale medium daarvoor is radio, vond het bedrijf.

Itineris


Hoe vul je als middelgroot Vlaams it-bedrijf op heel korte termijn 45 vacatures in? Itineris koos voor een Hi Performance radiocampagne op Studio Brussel. maar liefst 8.000 unieke bezoekers bekeken de itineris jobsite en 220 kandidaten stuurden hun cv op.

Corona Direct


Een autoverzekering waarbij je betaalt voor de kilometers die je effectief hebt gereden, is vrij nieuw in België. Verzekeraar Corona Direct koos voluit voor radio om bezoekers naar zijn website te leiden.
 

Triodos Bank


De duurzame Triodos Bank blies in 2013 twintig kaarsen uit en creëerde een eerste, succesvolle radiocampagne. Ondanks het beperkte budget genereerden de spots 35% extra traffic naar de Triodos-website.

Bebat


Hoe laat je het brede publiek weten dat je voortaan ook via sociale media gaat communiceren? Bebat ontwikkelde een originele Facebookwedstrijd en maakte het initiatief bekend met een radiospot.

WeZooz


WeZooz is een gratis website met duizenden instructievideo’s waarin specialisten tonen hoe je een praktisch probleem kunt oplossen. Om de site nog beter bekend te maken, was radio de ideale partner.
<<  < 1 2 >  >>