Missie en visie

Missie

Var is een mediaregie die het reclameaanbod en nevenproducten van mandaatgevers marketeert. Var verkoopt mediaconcepten en reclameruimte aan klanten en prospecten om maximaal rendement te bewerkstelligen voor klanten, mandaatgevers en aandeelhouder.

Visie

Var wil dé referentieregie blijven voor radio en evolueren naar de meest professionele regie in het creatief en crossmediaal denken.



Careholders of your brand

Onze baseline Careholders of your brand is meer dan alleen een slogan; het is een way of life voor alle Var-medewerkers in hun engagement om méér te doen dan wat je doorgaans van een mediaregie kan verwachten.
Hoe we dat precies doen?

In feite zegt de Careholders in onze baseline het allemaal:
we share and we care.
  • KENNIS (We share)
    We helpen de ROI van campagnes te versterken door volop onze inzichten te delen met onze klanten. Zo pakten we in 2012 uit met een vernieuwde impactbarometer.
    Samen met Google en RMB voerden we ook twee ad boost studies uit. Verder maten we de ecologische voetafdruk van de diverse mediatypes, om maar enkele voorbeelden te noemen. 
  • FOCUS OP DE KLANT (... and we care)
    Met publicaties, cases, brainstorms en andere initiatieven bieden we ondersteuning aan adverteerders, reclame- en mediabureaus om effectieve en creatieve reclame te maken.

    Zo zetten we met The Radio Group (die de vier radioregies in ons land groepeert) diverse stappen om de radioreclame in ons land naar een hoger niveau te tillen.

Partnerships

Var sponsort een aantal specifieke, b-to-b-gerichte projecten die passen binnen onze sponsoring-strategie.

Lees meer

ISO

Kom te weten welk voordeel u haalt uit ons ISO-certificaat. 

Lees meer