Radioconcepten

Ontdek onze radioconcepten die allemaal verschillende doelen ondersteunen.

DuoSpots

Verhoog de impact dankzij twee contacten in één blok
Een gesplitste uitzending in één reclameblok vormt een interessant alternatief op de klassieke spot van 30''.
Tarifering: 2 spots in hetzelfde blok met een totale lengte van minimum 30" = de index van de som van het aantal seconden, vermeerderd met 5%.
Vb.   15" + 15"= 30" = index 100 + 5%
        30" + 10"= 40" = index 130 + 5%

TopicalSpots

Surf mee op de actualiteit
Wanneer uw radiocampagne inspeelt op een onvoorziene actuele gebeurtenis (sportieve overwinning, belangrijke politieke ontwikkeling enz.), kan u gedurende maximum 3 dagen een TopicalSpots-korting van 50% genieten. Enkel producten die niet rechtstreeks in verband staan met het evenement komen in aanmerking. Twee derde van de spot moet bovendien gewijd zijn aan deze gebeurtenis.

JobSpots

Effectieve employer branding en rekrutering via radio
Via de radio maakt u een vacante betrekking in uw bedrijf bekend en roept u de luisteraar op om zich kandidaat te stellen. U kan hem ook doorverwijzen naar een ander medium waar hij meer informatie vindt over de vacature. Op die manier kunnen personeelsverantwoordelijken hun wervingscampagnes op elk ogenblik starten. Indien u minimum 10 spots per week aankoopt (waarvan maximum de helft in primetime) en de spots door Var worden ingepland, geniet u 20% korting op de JobSpots.

NightSpots

Bereik de nachtelijke luisteraar

Uw spot wordt gedurende de nacht eenmaal per uur uitgezonden op Radio 1, Radio 2, Studio Brussel en MNM en dit van maandag tot zondag.