Lissa De Peuter
Lissa De Peuter
Senior Marketing Executive
17/12/2018
Tijdens de Warmste Week wordt Vlaanderen massaal gemobiliseerd om zich van haar warmste kant te tonen. 2dehands.be is één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet. Hoe ze dat doen, lees je hier.

150.000 kinderen vertrekken iedere dag naar school met een lege of slecht gevulde brooddoos, uit armoede. Daar wil 2dehands.be iets aan doen. Daarom steunen ze dit jaar van 1 december tot 24 december de actie “Volle brooddozen voor iedereen”, ten voordele van het Kinderarmoedefonds.

Wat houdt de actie in?

2dehands.be roept alle Vlamingen op om een lege brooddoos te plaatsen op hun website. De 2dehands.be-ophaaldienst komt de brooddozen gratis ophalen en reinigen.

Dan komen de chef-koks in actie. Wim Ballieu, Dominique Persoone en Jeroen De Pauw vullen de brooddozen met allerlei lekkers. Die worden vervolgens verkocht op verschillende evenementen in de brooddozen-truck. De opbrengst gaat integraal naar het Kinderarmoedefonds.

 

“"Aan de massale warme reacties te zien hebben we duidelijk een gevoelige snaar geraakt met onze campagne." - Greet Goegebuer, Marketing Manager bij 2dehands.be

"Aan de massale warme reacties te zien hebben we duidelijk een gevoelige snaar geraakt met onze campagne." zegt Greet Goegebuer, marketing manager bij 2dehands.be. Na amper 3 dagen op antenne werden al meer dan 10.000 brooddozen gedoneerd!

Kortom, elke actie telt, want veel kleintjes maken één groot geheel.