23/02/2018
Een geslaagd creatief project komt niet uit de lucht vallen. Als Manager Creative Partnerships is het de taak van Sam om zenders en partners op één lijn te krijgen.
→
De Warmste Week vindt dit jaar opnieuw plaats op het Provinciaal Domein Puyenbroeck in Wachtebeke. Elke dag treedt er een (inter)nationaal bekende muziekband op ten voordele van een goed doel. De concerttent van Music For Life staat bekend als The Flame, en STIHL is dit jaar hoofdpartner.
Daarnaast organiseert STIHL ook een eigen actie om geld in het laatje te brengen voor het goede doel. Met Het Warmste Bos steunt STIHL Natuurpunt met het beschermen van kwetsbare en bedreigde natuur in Vlaanderen.
“Natuurpunt-arbeiders en -vrijwilligers werken al jaren met producten van STIHL. De kettingzagen, bosmaaiers en heggenscharen zijn onmisbaar om aan natuurbeheer te doen en ecologisch bosbeheer in de praktijk om te zetten,” zegt Martine De Permentier, marketeer bij Andreas STIHL NV.
Een ploeg van Natuurpunt-vrijwilligers en STIHL-medewerkers zette zich in om houten schijfjes te zagen, te polijsten en te decoreren. Eén schijfje staat voor 1 m² nieuw bos. Elk schijfje is gemaakt van snoeihout uit ecologisch beheerd bos, tof als kerstboomdecoratie en om op de plantdag je eigen boom mee te personaliseren.
Ook jij kan, via onderstaande stappen, mee bouwen aan Het Warmste Bos, dat op 17 februari 2019 zal worden aangeplant en grenst aan het historisch natuurgebied Ganzeveld in Aalter:
“Samen zorgen we voor meer zuurstof in Vlaanderen en de broodnodige extra ruimte voor onze fauna en flora,” sluit Martine af. Kortom: elke actie telt, want veel kleintjes maken één groot geheel.
Meer info vind je op de website van STIHL.