Voor De Lijn blijft radio een vaste waarde in de mediamix om brede doelgroepen aan te spreken én gedragsverandering te stimuleren.
→Luisteraars kiezen bewust voor de content en besteden er gemiddeld meer tijd aan dan bij traditionele reclamekanalen. Dit zorgt voor een hogere aandachtspanne en een sterke merkassociatie. Bovendien luisteren podcastgebruikers vaak via oortjes of een koptelefoon, wat zorgt voor een intieme en persoonlijke beleving. Onderzoek toont aan dat advertenties in podcasts tot 4,4 keer effectiever zijn in het oproepen van merkherinnering dan visuele advertenties.
Door te adverteren via het podcastaanbod van Var profiteert jouw merk van een geëngageerd en loyaal publiek, met relevante thema’s die perfect aansluiten bij jouw doelgroep. Van nieuws en sport tot cultuur en entertainment – er is altijd een context die past bij jouw boodschap.
Ontdek de kracht van onze digitale audiomerken en contacteer ons voor meer info.
Bron: Podcast advertising generates up to 4.4x better brand recall than other digital ads