Wij maken elk jaar een top-lijst op met de meest beluisterde VRT-podcasts, zodat je als luisteraar en (adverteerder) weet waarop je moet inzetten.
→STIHL bouwde een sterke audiostrategie uit met een unieke identiteit en een grote focus op radio. En deze strategie loont! Check de case.
Blåkläder gebruikt radio als kern van zijn marketingstrategie en is hiermee een pionier in de sector. Waarom? Omdat hun doelgroep trouwe radioluisteraars zijn. Check de case
Bij Sunweb kiezen ze bewust voor radio, want hun nieuwe strategie focust op storytelling en laat dat nu net de kracht zijn van radio. Check de case
Neckermann test met een humoristische radiocampagne of extra online verkeer ook tot meer verkoop leidt en ziet een stijging van 15% in de verkoop in één maand. Check de case
Radio is door de jaren heen voor Horta een onmisbaar medium gebleven. Waarom? Omdat het zelfs met beperkte budgetten effectieve resultaten oplevert. Check de case
Voor Bavik is nationale retail de next step en dat doen ze met radio. Want via radio kunnen ze een persoonlijke en sterke campagne tot bij de mensen brengen. Check de case
Contacteer ons vrijblijvend voor de mogelijkheden.