Jordan Bowring
Jordan Bowring
Marketing Executive
25/11/2024
Waarom iedereen om 19u50 ’s avonds aan hun televisie zit gekluisterd? Eén antwoord: ‘Met de doos in huis’, de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen. Een creatief partnership dat kan rekenen op veel awareness (822.000 kijkers), engagement (>5000 dagelijkse inzendingen) en sympathie.

Een doos vol verrassingen

" ‘Met de doos in huis’ is een spannende rubriek van ‘Iedereen beroemd’ op VRT 1 waarin dagelijks live bij een kijker wordt aangebeld met een doos waarin een uitdaging zit", vertelt Sofie Eeckhaoudt, VRT Creative Partnerships. De bewoner moet binnen één minuut de opdracht uitvoeren om een bol cadeaukaart van 500 euro te winnen. Ook de kijkers thuis kunnen winnen door in te schatten of de bewoner de opdracht succesvol zal volbrengen en te stemmen via VRT MAX. Als de bewoner slaagt, wint zowel hij als een juiste kijkervoorspeller een cadeaukaart ter waarde van 500 euro; als het mislukt, krijgen twee juiste kijkers de cadeaukaart. “We merken dat de nieuwe rubriek goed in de smaak valt bij onze partner en bij onze kijkers. Naast een groot aantal dagelijkse fans (822.000)* zien we ook dat het aantal dagelijkse inzendingen blijft stijgen (4000 – 6500)*. Iedereen is winnaar bij dit spel, je kan een mooie bol cadeaukaart winnen en onze partner mag rekenen op veel awareness en engagement én wij mogen pronken met een geslaagd partnership.

Bol in de spotlight

“We kijken er enorm naar uit om van 4 november tot en met 13 december samen te werken met VRT aan deze geweldige rubriek”, zegt Simone Monster, Mediamanager bij bol. “’Iedereen beroemd’ is al jaren een publiekslieveling en brengt veel kijkers samen. Vaak laten mensen hun keuzes afhangen van het gevoel dat een merk bij hen oproept. De positieve sfeer en de interactie van dit programma passen perfect bij ons merk. Met deze samenwerking kunnen we de bol cadeaukaart op een toegankelijke en plezierige manier onder de aandacht brengen. Bovendien komt deze samenwerking precies op het juiste moment, midden in de feestdagenperiode, waarbij veel mensen bol cadeaukaarten geven, krijgen of gebruiken voor Sinterklaas of Kerstcadeaus." 

 

Bronnen:
*CIM TAM, rat# Iedereen beroemd (incl. rerun),  2024, live+7, north, 4+, incl. guests
** Eigen data VRT MAX

Wil je graag ook partneren met één van onze VRT-acties?

Neem gerust contact met ons op. We bespreken graag de mogelijkheden om jouw merk op een creatieve en impactvolle manier te verbinden met één van onze VRT-programma's.