‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
→De campagne stond in het teken van "Le Lift", de huidverzorgingslijn die rimpels verzacht en de natuurlijke schoonheid van de huid versterkt. Daarvoor ging Chanel verder dan hun gebruikelijke mediamix.
Chanel schakelde een volledig reclameblok in met een exclusieve radiospot van 45 seconden in de vorm van een kort interview. In elk fragment spraken bekende Franse gezichten over persoonlijke thema’s als leeftijd en tijd, geïnspireerd door de Proust-vragenlijst. Onder andere acteur Nicolas Maury, komiek Vincent Dedienne en schrijfster Anne Berest kwamen aan bod. Hun authentieke en soms humoristische uitspraken brachten Chanel’s merkwaarden naar voren in een gloednieuwe setting.
Met een serene voice-over en verfijnde geluidseffecten creëerde Chanel een luxe luisterervaring. De campagne belichaamde de essentie van tijdloze elegantie, alsof luisteraars de huidverzorging zelf konden voelen. Zonder beelden werd de fantasie van het publiek aangesproken en wist Chanel het exclusieve karakter van hun merk op subtiele wijze over te brengen.
De campagne bereikte maar liefst 15 miljoen luisteraars. Het succes toont aan dat luxemerken hun boodschap krachtig en exclusief via radio kunnen overbrengen, waardoor ze hun merkimago nog verder versterken.
Contacteer ons vrijblijvend voor meer info.