13/06/2024
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
→Ook ons aanbod Var SuperSelexy All heeft zich versterkt binnen de doelgroep 18-64, met een marktaandeel van 51,3% (+0,6%). Voor de doelgroep 18-54 bedraagt het marktaandeel 48,3% (+1,7%).**
Els Van de Sijpe, manager VRT Radio & Audio: "We zijn heel blij met deze cijfers. Studio Brussel heeft er met muzikale acties en evenementen als De nieuwe lichting, De zwaarste lijst en De 41 uren van Studio Brussel een sterk muzikaal voorjaar opzitten, ideaal als aanloop naar een drukke en avontuurlijke festivalzomer. Ook Radio2 scoort als de grootste zender van Vlaanderen. We merken in de vele reacties dat luisteraars meer en meer vertrouwd raken met de vernieuwde programma's en ook bijzonder enthousiast zijn over het nieuwe consumentenprogramma WinWin dat vanaf zijn start heel veel in beweging zet."
* Tussentitel 1 tem 4: Deze cijfers verwijzen naar de individuele golf Jan-Apr’24. Groei% zijn gebaseerd op Jan-Apr’24 tav Sep-Dec’23. CIM RAM, North, Mon-Sun, 6-22u
** Tussentitel 5: Deze cijfers verwijzen naar de mediaplanningsgolf Mei’23-Apr’24. Groei% zijn gebaseerd op Mei’23-Apr’24 tav Jan-Dec’23. CIM RAM, North, Mon-Sun, 6-22u