Sam Homblé
Sam Homblé
Manager Creative Partnerships
28/08/2024
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen. Als hét grootste kookplatform van België, trekt Dagelijkse kost dagelijks 500.000 kijkers op televisie en miljoenen bezoekers op hun digitale kanalen. Dit biedt adverteerders niet alleen een groot bereik, maar ook de mogelijkheid om een breed en divers publiek te bereiken. In dit blogartikel ontdek je waarom Dagelijkse Kost de ideale plek is om jouw merk te laten schitteren.

Tv: het hart van de huiskamer

Elke weekdag brengt Jeroen Meus vanuit zijn vertrouwde keuken in Leuven inspirerende recepten op het scherm in het populaire programma Dagelijkse kost. Met eenvoudige, seizoensgebonden ingrediënten weet hij dagelijks 500.000 kijkers te boeien. Maar Dagelijkse kost gaat verder dan alleen koken. Het programma biedt interactie met de kijkers via Vragen-staat-vrijdag, waarin Jeroen op vrijdag aan de slag gaat met een receptsuggestie van een kijker. Deze betrokkenheid creëert een sterke band met het publiek en biedt adverteerders de kans om op een authentieke manier in de huiskamers van consumenten aanwezig te zijn.

Community: het grootste kookplatform van België

Dagelijkse kost is meer dan een tv-programma: met miljoenen bezoeken per maand op de website en app, is het dus dé plek bij uitstek om jouw merk te positioneren. Dit platform biedt adverteerders de mogelijkheid om 360° zichtbaarheid te creëren, zowel op televisie als op digitale kanalen. Door de sterke online community is er altijd ruimte om jouw merk op innovatieve manieren te integreren, van gesponsorde content tot interactieve campagnes. Hierdoor bereik je consumenten op meerdere touchpoints en versterk je de impact van je boodschap.

Jouw merk: bereik een breed en divers publiek

500.000 kijkers per dag en 4 miljoen bezoeken digitaal: als adverteerder krijg je toegang tot een uitgebreid en divers publiek. Of het nu gaat om jongvolwassenen, gezinnen of foodies, Dagelijkse kost spreekt iedereen aan. De grootste doelgroep? De 25- tot 34-jarigen, die met 26% een aanzienlijk deel van het publiek uitmaken. 

Klaar om als merk te schitteren?

Adverteren bij Dagelijkse kost betekent meer dan alleen zichtbaarheid; het betekent betrokkenheid, authenticiteit en bereik. Door jouw merk 360° te positioneren op het grootste kookplatform van België, kom je niet alleen in contact met miljoenen consumenten, maar versterk je ook de band met jouw doelgroep. 

Ontdek hoe we samen jouw merk naar een hoger niveau kunnen tillen, contacteer ons!