Voor De Lijn blijft radio een vaste waarde in de mediamix om brede doelgroepen aan te spreken én gedragsverandering te stimuleren.
→Digitale audio laat toe om campagnes af te stemmen op interesses, gedrag, locatie en demografie. Zo wordt je boodschap op het juiste moment gehoord door de juiste luisteraars, zonder verspilling van mediabudget.
Mensen luisteren bewust naar digitale audio, wat zorgt voor meer aandacht en een sterkere merkassociatie.
60% van alle online luistersessies in Vlaanderen komt van het Var-aanbod en biedt ruimte voor adverteerders om op het juiste moment bij de juiste doelgroep aanwezig te zijn. *
Door FM/DAB radio te combineren met streaming voor jouw campagnes, creëer je een krachtige combinatie van breed bereik en gerichte targeting. Studies tonen aan dat deze mix de merkherinnering met +27% verhoogt.**
Ons aanbod van meer dan 300 podcasts biedt een unieke kans om je merk te laten resoneren in een luisteromgeving met maximale aandacht. Podcasts zorgen voor 4,4x sterkere merkherinnering dan visuele advertenties. ***
Sterke merken zetten digitale audio al in als strategisch kanaal om hun doelgroep te bereiken. Laat je inspireren door campagnes van Mooimakers, Neckermann, Car-pass, VLAM, De Lijn, Proximus, Dats24, Colruyt, Exact en Agentschap Zorg & Gezondheid.
Ontdek de kracht van digitale audio!
Bronnen:
* Radio Streaming Monitor
**Qmusic Nederland ism Mindhare
*** Podcast advertising generates up to 4.4x better brand recall than other digital ads