Dit najaar belooft Var opnieuw een unieke ervaring te bieden, met een breed aanbod aan vernieuwde merken en straffe programma's.
→Bel&Bo, de Belgische retailer met een hart voor mens en milieu, is al jaren een vaste partner van STIP IT. Dit jaar lanceert het merk een speciaal ontworpen kledinglijn om een statement te maken tegen pesten. "Onze nieuwste STIP IT-collectie zit vol kleur en een duidelijke boodschap tegen pesten," zegt Isabel Van Meirhaeghe, Marketing Manager bij Bel&Bo. “Met onze sweaters en accessoires zoals polsbandjes, kousen en mutsen, moedigen we mensen aan om hun steun te tonen. Wij vinden het belangrijk als retailer om onze maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen en actief bij te dragen aan dit soort initiatieven. Samen kunnen we écht een verschil maken.”
Ook Albert Heijn neemt haar verantwoordelijkheid met een creatieve aanpak. "Samen met STIP IT nodigden we iedereen uit om deel te nemen aan onze stippenwedstrijd," vertelt Els Lagrou, Marketing & Communicatie Directeur bij Albert Heijn. "We daagden onze klanten uit om een gerecht te maken met vier stippen en dit te delen via onze website. Het gerecht met vier stippen opent de deur naar gesprekken aan de eettafel over pesten. Iedere inzending verlengt onze digitale stippenlijn tegen pesten, en de deelnemer met het meest originele gerecht krijgt de kans om live te koken tijdens de STIP IT-liveshow in Albert Heijn Mechelen." De liveshow werd uitgezonden op Ketnet en was via VRT MAX, ook te volgen via MNM en Radio2. In de liveshow werd enorm toegeleefd naar het moment dat er op zo veel mogelijk locaties in Vlaanderen en Brussel tegelijkertijd stippenlijnen tegen pesten worden gevormd.
Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden.