In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
→Rock, indie, festivals en concerten – Studio Brussel is dé zender voor wie houdt van een alternatieve muziekbeleving. Het station spreekt een actief, creatief en hoger opgeleid publiek aan dat graag nieuwe muziek ontdekt en zich verbonden voelt met culturele trends.
Sinds september klinkt het bij MNM ietsje rozer doorheen het programmaschema. Met zijn vernieuwde baseline ‘Make Life Sing’ stuurt MNM een vrolijke pop & urban mix af naar haar jonge actieve luisteraars.
Met 1,66 miljoen wekelijkse luisteraars* is Radio2 de grootste zender in Vlaanderen. Het station verbindt jong en oud met verhalen van dichtbij, ideaal voor zowel nationale als regionale adverteerders.
*CIM RAM, North, 12+, Weekly reach & Market Share Radio 2, Sep'23-Aug'24, Mon-Sun, 6-22h
Radio 1 is al jaren een gevestigde waarde, geliefd om zijn diepgaande programma’s en live sport. De zender bereikt voornamelijk hoger opgeleiden die kiezen voor kwaliteit en inhoud. Adverteerders die zich willen richten naar een betrokken en intellectueel publiek, kunnen bij Radio1 hun gading vinden.
Play Nostalgie brengt de grootste hits uit de jaren '70, '80 en '90, en creëert een zorgeloze, nostalgische sfeer. Dankzij de vernieuwde programmatie, zonder verkeersinformatie, geniet het publiek van méér muziek.
Nostalgie Plus draait de grootste klassiekers uit de jaren '60, '70 en '80, speciaal voor een ouder, maar dynamisch publiek. Sinds september 2023 is de zender ook via FM te beluisteren, wat het bereik vergroot en de doelgroep 55+ versterkt.
MNM Hits is dé grootste DAB+ zender voor jongeren tussen 18 en 44 jaar met non-stop hits die energie en beweging uitstralen. Zonder onderbrekingen in de muziek is dit station ideaal voor adverteerders die jongeren willen bereiken op een moment dat ze vol focus genieten.
*CIM RAM, Belgium North, Sep'23-Aug'24, MNM Hits, Weekly reach, 18-44, Mon-Sun, 6-22h
Radio Bene, de digitale zender van Radio2, brengt de grootste hits aller tijden en véél artiesten van bij ons. Met vertrouwde radiostemmen en nieuwe namen zoals Barbara Dex en Belle Perez bereikt de zender een sterk publiek van 55+.
*CIM RAM, Belgium North, Sep'23-Aug'24, Radio Bene, Selectivity (on rating), Mon-Sun, 6-22h, 55+
De langstlopende en meest gereputeerde eindejaarslijst van Vlaanderen is sinds 2018 een volwaardige radiozender met een zeer trouw publiek. De Tijdloze biedt een zorgvuldige mix van de beste tijdloze klassiekers van de afgelopen 60 jaar.
One World Radio, het digitale radiostation van Tomorrowland, verenigt zijn sterke community het hele jaar door. Met een indrukwekkende stijging van 23% in het weekbereik (ten opzichte van vorig jaar) toont het radiostation dat de community jaar na jaar blijft groeien.
Klara Continuo is dé bestemming voor liefhebbers van klassieke muziek en verfijnde kunst. Het station biedt adverteerders de kans om een cultureel betrokken en welgesteld publiek te bereiken.
NRJ Vlaanderen is de ultieme zender voor de jongste luisteraars die leven voor beats en nieuwe muziek. Met een doelgroep 18-34 jaar, spreekt NRJ een dynamisch publiek aan dat constant op zoek is naar nieuwe ervaringen.
Contacteer ons vrijblijvend. We helpen je graag verder.