Wij maken elk jaar een top-lijst op met de meest beluisterde VRT-podcasts, zodat je als luisteraar en (adverteerder) weet waarop je moet inzetten.
→Zowel in Vlaanderen als Wallonië wist Orange te scoren met hun campagne rond snel internet, ontwikkeld door Publicis Groupe Belgium en geproduceerd door Producteur Provocateur.
Devos & Lemmens blonk uit in Vlaanderen met de “Dat is ‘mmm’”-campagne van LDV United, terwijl GAIA in Wallonië indruk maakte met “Faisons entendre leur voix”, geproduceerd door Sonhouse.
De spot van AKQA voor immoscoopman, op de herkenbare tonen van “Scatman”, wist de jury te overtuigen met zijn inventieve aanpak en knappe productie. De combinatie van muzikaliteit en een duidelijke boodschap maakt van Immoscoopman een terechte winnaar in het Nederlandstalige taalgebied.
Aan Franstalige zijde ging de eer naar de radiocampagne van PEVR – Parents d’Enfants Victimes de la Route. Gecreëerd door Happiness en geproduceerd door Raygun, raakt deze spot een gevoelige snaar met zijn emotionele diepgang en krachtige storytelling.
MOOIMAKERS, het Vlaamse initiatief tegen zwerfvuil en sluikstort, wint de Soniq Sweet Spot voor het vierde kwartaal van 2024 aan Nederlandstalige zijde. De campagne, ontwikkeld door Mortierbrigade, zet in op sensibilisering en benadrukt dat wie afval op de grond gooit een boete tot 500 euro riskeert.
Aan Franstalige zijde gaat de radiocampagne van IMMOVLAN.be met de eer lopen. Een korte spot die de merites van de website in de verf zet, met een kwinkslag.
Contacteer ons vrijblijvend. We helpen je graag verder.