Het Klarafestival, hét grootste klassieke muziekfestival van België, biedt in 2025 een unieke kans om jouw merk in de schijnwerpers te zetten.
→
Tijdens het webinar “Stronger Waves with Radio” op 14 november werden de winnaars voor het derde kwartaal van 2024 bekendgemaakt.
De spot van AKQA voor immoscoopman, op de herkenbare tonen van “Scatman”, wist de jury te overtuigen met zijn inventieve aanpak en knappe productie. De combinatie van muzikaliteit en een duidelijke boodschap maakt van Immoscoopman een terechte winnaar in het Nederlandstalige taalgebied.
Aan Franstalige zijde ging de eer naar de radiocampagne van PEVR – Parents d’Enfants Victimes de la Route. Gecreëerd door Happiness en geproduceerd door Raygun, raakt deze spot een gevoelige snaar met zijn emotionele diepgang en krachtige storytelling.
Dit jaar zagen we al enkele opvallende winnaars:
Zowel in Vlaanderen als Wallonië wist Orange te scoren met hun campagne rond snel internet, ontwikkeld door Publicis Groupe Belgium en geproduceerd door Producteur Provocateur.
DL blonk uit in Vlaanderen met de “Dat is ‘mmm’”-campagne van LDV United, terwijl GAIA in Wallonië indruk maakte met “Faisons entendre leur voix”, geproduceerd door Sonhouse.
Contacteer ons vrijblijvend. We helpen je graag verder.