In samenwerking met de Vlaamse Overheid en Acerta Consult zette Studio Brussel een week lang het beroep van gastleraar in de kijker.
→De nieuwe CIM Audio on Demand-meting maakt voor het eerst duidelijk hoe vaak podcasts en andere on demand audio-inhouden effectief beluisterd worden. De data worden automatisch verzameld via logfiles van alle mediagroepen en verwerkt door de onafhankelijke partij Neuromedia, in opdracht van CIM. Alleen sessies van minstens 60 seconden worden meegeteld – zo ben je zeker van échte luistersessies.
En wat blijkt? VRT is met voorsprong de populairste aanbieder van audio on demand:
Met meer dan 300 podcasttitels heeft Var ook het grootste aanbod aan advertentiemogelijkheden in Vlaanderen. En niet alleen op VRT-podcasts: ook de populaire reeksen van Mediahuis maken deel uit van ons netwerk. Via pre-rolls of sponsoring brengen we jouw merk op een natuurlijke manier binnen bij een betrokken publiek.
5 goede redenen om te kiezen voor podcasts:
Wil je adverteren op het grootste podcastnetwerk van Vlaanderen? Of je merk koppelen aan een specifieke VRT-podcasttitel?
Contacteer ons vandaag. We denken graag met je mee!