Win for Life maakte een indrukwekkende comeback. Het resultaat? Een opgekrikt imago, een verjongd bereik én een sterke groei in verkoop.
→Eyecatchers: Een meeslepende reeks over ambitieuze vrouwen die strijden om succes in de interieurwereld, terwijl ze worstelen met werk-privébalans.
OpenUp: Innovatieve, verticale fictie waarin een smartphone de hoofdrol speelt in een verhaal over digitale liefde en manipulatie.
Dertigers 3: De vriendengroep keert terug in een seizoen vol spanning, relaties en onverwachte wendingen.
Gaar: Een kookprogramma vol chaos en humor, waarin duo’s culinaire uitdagingen aangaan in een keuken vol boobytraps.
MakeUpDate 3: TikTok-ster Bert De Kock combineert make-up en persoonlijke verhalen in onthullende gesprekken met bekende gezichten.
Challas en de Kost 2: Vlaamse jongeren met Marokkaanse roots gaan op roadtrip door Marokko, waarbij ze persoonlijke verhalen en culturele tradities verkennen.
Het kan nu met een vijfsecondenbillboard! Kies een on-demand reeks zoals Knokke off, Sportweekend of Factcheckers. Laat je billboard aansluiten bij het programma of kies voor een algemene commerciële boodschap zonder verwijzing. Meer weten over de titels? Contacteer ons vrijblijvend voor meer info.
Wil je jouw spot van tien tot twintig seconden inzetten op het run-of-network van VRT MAX, eventueel met socio-demografische targeting? Contacteer Ads & Data
*Bron: eigen data VRT (Snowplow)