Jordan Bowring
Jordan Bowring
Marketing Executive
10/01/2025
VRT MAX, het digitale platform van de VRT, groeit razendsnel en bereikt gemiddeld 1 miljoen VOD-streamers per maand. Bovendien steeg het aantal on-demand videostarts in 2024 met 15% ten opzichte van 2023. Dit maakt van VRT MAX dé plek om adverteerders te verbinden met een jong, betrokken en digitaal publiek. Van binge-worthy reeksen tot unieke formats die inspelen op actuele thema’s – ontdek de highlights van VRT MAX.*

Exclusieve fictie

Block image

Eyecatchers: Een meeslepende reeks over ambitieuze vrouwen die strijden om succes in de interieurwereld, terwijl ze worstelen met werk-privébalans.

OpenUp: Innovatieve, verticale fictie waarin een smartphone de hoofdrol speelt in een verhaal over digitale liefde en manipulatie.

Block image

Dertigers 3: De vriendengroep keert terug in een seizoen vol spanning, relaties en onverwachte wendingen.

Originele programma’s

Block image

Gaar: Een kookprogramma vol chaos en humor, waarin duo’s culinaire uitdagingen aangaan in een keuken vol boobytraps.

Block image

MakeUpDate 3: TikTok-ster Bert De Kock combineert make-up en persoonlijke verhalen in onthullende gesprekken met bekende gezichten.

Block image

Challas en de Kost 2: Vlaamse jongeren met Marokkaanse roots gaan op roadtrip door Marokko, waarbij ze persoonlijke verhalen en culturele tradities verkennen.

Wil je jouw merk in de kijker zetten bij het publiek van VRT MAX?

Een programma sponsoren op VRT MAX?

Het kan nu met een vijfsecondenbillboard! Kies een on-demand reeks zoals Knokke off, Sportweekend of Factcheckers. Laat je billboard aansluiten bij het programma of kies voor een algemene commerciële boodschap zonder verwijzing. Meer weten over de titels? Contacteer ons vrijblijvend voor meer info.


Jouw spot in run-of-network op VRT MAX?

Wil je jouw spot van tien tot twintig seconden inzetten op het run-of-network van VRT MAX, eventueel met socio-demografische targeting? Contacteer Ads & Data

 

*Bron: eigen data VRT (Snowplow)