Van vernieuwende formats tot lokaal verankerde verhalen: onze programma’s combineren diversiteit, kwaliteit en impact. Een unieke kans om jouw merk in de kijker te zetten!
→VRT 1 en Canvas domineerden in 2024 met een indrukwekkend marktaandeel van 30% in de doelgroep VVA 18-54. Dit betekent een stijging van maar liefst 10% ten opzichte van 2023.*
VRT 1 was de best bekeken zender van 2024, met het hoogste marktaandeel en dagbereik binnen de doelgroep VVA 18-54.**
In de CIM top 20 van best bekeken programma's in Vlaanderen in 2024, zijn maar liefst 17 programma's van VRT.***
Met meer dan 90% van de GRP’s geleverd via VRT 1, blijft het dé zender voor gegarandeerd bereik en impact.****
Gemiddeld 1 miljoen VOD-streamers per maand en een groei van 15% in on-demand videostarts maken van VRT MAX een steeds belangrijker kanaal voor adverteerders.*****
Bronnen:
*CIM TAM: jan-dec 2023 & 2024, audience share, mon-sun, 18-24h, live+7, incl.guests, North, MS 18-54
**CIM TAM: jan-dec 2024, daily reach (rch%), mon-sun, all day, live+7, incl.guests, 10 min. consec. viewing, North, MS 18-54.
***CIM TAM: jan-dec 2024, mon-sun, all day, live+7, incl.guests, North, 4+
****Delivery Premium partners (delivered GRP) jan-dec 2024
*****Eigen data VRT (snowplow)
Contacteer ons vrijblijvend voor meer info. We helpen je graag verder.