MNM, de hitradio met véél meer!

Maak deel uit van de leefwereld van jonge mensen: MNM is een pittige hitradio die wéét wat er gebeurt in de leefwereld van jonge mensen. On air zorgen dj’s voor een mix van de grootste hits van dit moment doorspekt met relevante items. Online zorgen influencers voor een groot platform om ervaringen uit te wisselen met een flinke brok engagement.

De vinger aan de pols, ook met dat ietsje méér

MNM scoort uitstekend bij een jong publiek door frisse radio te maken met daarin maatschappelijk relevante items en acties, maar ook nieuws en achtergrond op maat van de luisteraar. Ook online is MNM aanwezig op alle populaire platformen waar de luisteraars zijn.

De muzikale klemtoon ligt op bekende nummers uit de hitlijsten van vandaag aangevuld met de beste selectie fuifnummers uit de 90s, Nillies en Teens. De populaire muziekscène uit Vlaanderen staat ook in de spotlights. En dan zijn er nog de sterke programma’s en acties zoals De Grote Peter Van de Veire Ochtendshow, Planeet De Cock, Generation M, De Strafste School en Marathonradio.

Bereik een jong publiek

MNM is het beste mediamerk om jonge mensen tussen 15 en 34 jaar te bereiken en scoort ook sterk op de commerciële doelgroep 18-44.

  • MNM bereikt wekelijks 1.277.030 Vlamingen (12+)
  • Marktaandeel van 21,8% op 15-34 en 18,2% op 18-44.
  • Dagelijks 327.415 luisteraars 15-34 (21,7%) en 402.007 luisteraars 18-44 (19,0%).
  • Wekelijks 612.843 luisteraars 15-34 (40,7%) en 739.622 luisteraars 18-44 (34,9%).
     

Bron: CIM-radio Noorden, gecumuleerde golven juli 2018 - juni 2019, ma-zo, 6-22u.

“"MNM is het radionet bij uitstek om de jongeren tussen 15 en 34 jaar te bereiken en scoort ook sterk op de commerciële doelgroep 18-44."
Online
  •  

    23.643 aantal unieke bezoekers per dag op de MNM-website (gemiddelde jan-juni 2019, CIM Internet).

  • 1.402.474 aantal pageviews per maand op de MNM-website (gemiddelde jan-juni 2019, CIM Internet).