Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
→Verspreid je boodschap doelgericht via live streaming en podcasts. Dankzij flexibele targeting bereik je precies de juiste doelgroep, op elk moment en op elk platform.
Met online audio advertising wordt jouw preroll afgespeeld bij de start van elke audio-internetstream. Dit garandeert dat luisteraars jouw boodschap direct horen, op een moment waarop hun focus volledig ligt op het luisteren.
Bereik de live audiostreamers altijd en overal dankzij flexibele targetingopties:
Spreek specifieke regio's, leeftijdsgroepen, geslachten of zakelijke doelgroepen aan.
Koppel jouw merk aan populaire thematische content zoals nieuws, sport of lifestyle.
Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
→
Via een consistente communicatiestrategie, een sterke auditieve identiteit & slimme radiospots, kon STIHL in twee jaar tijd rekenen op een groei in merkattributie van +81%.
→
De eenvoudige, maar doeltreffende ‘dingdong’-bel dient als een soort leesteken in de communicatie, wat zorgt voor een subtiel en ritmisch ritme in de campagnespots.
→
Wist je dat 13% van de 12-34-jarigen de Sporza-voetbalpodcast 90 minutes kent? Securex ontdekte waarom podcastponsoring perfect past in hun mediaplan.
→