Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
→Verspreid je boodschap doelgericht via live streaming en podcasts. Dankzij flexibele targeting bereik je precies de juiste doelgroep, op elk moment en op elk platform.
Of het nu om onze livestreams of podcastafleveringen gaat, jouw preroll wordt dankzij online advertising afgespeeld bij de start van elke audio-internetstream. Zo horen luisteraars jouw boodschap meteen, precies op het moment dat ze met volle aandacht aan het luisteren zijn.
Bereik de live audiostreamers altijd en overal dankzij flexibele targetingopties:
Voeg extra targeting toe aan je campagne en kies een specifieke regio, leeftijdsgroep, geslacht, sociale groep (1-4) of een zakelijke B2B-doelgroep.
Richt je campagne exclusief op onze podcasttitels. Kies optioneel voor populaire thematische content zoals nieuws, sport of lifestyle, of sponsor een specifieke titel.
Met praktische tips uit het rapport van "Listen Up!" van System1 en Radiocentre leer je hoe je impactvolle campagnes creëert die zowel op korte als lange termijn scoren.
→
Via een consistente communicatiestrategie, een sterke auditieve identiteit & slimme radiospots, kon STIHL in twee jaar tijd rekenen op een groei in merkattributie van +81%.
→
De eenvoudige, maar doeltreffende ‘dingdong’-bel dient als een soort leesteken in de communicatie, wat zorgt voor een subtiel en ritmisch ritme in de campagnespots.
→
Wist je dat 13% van de 12-34-jarigen de Sporza-voetbalpodcast 90 minutes kent? Securex ontdekte waarom podcastponsoring perfect past in hun mediaplan.
→