Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
→Wil je graag in één van de 5 Vlaamse provincies adverteren? Dat kan! Via onze ProxiSpots kan je gericht adverteren in één of twee provincies.
Radio2 is breed toegankelijk, melodieus en tijdloos. De zender heeft het hoogste marktaandeel tijdens de regionale infoprogramma’s en een groot bereik op zaterdag. Het trouwe luisterpubliek zorgt voor een lange luisterduur.
Profiel
The force of 360°
1 661 135
luisteraars/week
673 613
streams/maand
58 086
streamers/maand
Doelgroep
Bronnen:
*Doelgroep: Bron: CIM RAM, Noorden, mediaplanning, september 2023 - augustus 2024, Radio2, 35-64 en 12+, dagbereik, weekbereik, luisterduur en marktaandeel, ma-zo, 6-22u.
**The force of 360° hoofdmerk Radio2: Bron: CIM Internet (Gemius), Audio Players, Target Group: NL12+, Location: domestic, Content type: audio, jan - apr 2024+ aantal abonnees op social media op het moment van schrijven.
Wil je jouw doelgroep nog beter bereiken? Kies voor het MNM-weekpakket: een combinatie van spots op weekdagen én in het weekend, gelijkmatig verspreid over de dag.
Geniet van 50% regionale korting als je jouw campagne koppelt aan ProxiSpots op Radio 2. De perfecte oplossing voor adverteerders die hun merk lokaal én nationaal willen versterken!
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).
→
Accountmanager Bart De keersmaecker van VRT licht toe hoe Veritas en radio2 een ogenschijnlijk alledaagse briefing uitwerkten tot een opvallende campagne.
→
Ann en Daan vroegen Radio2- luisteraars de kleren van het lijf. De mooie kleerkastverhalen vormden een perfecte redactionele context voor zender én retailer.
→
Een lang weekend is het ideale moment om kleine klusjes aan te pakken. Zo dacht ook Euro Shop, die een manier zocht om deze boodschap over te brengen.
→
De commerciële kracht van een goede, regionale radiocampagne valt niet te onderschatten, dat onderkennen de meeste marketeers ondertussen wel. Maar wat maakt een regionale radiocampagne tot een goede radiocampagne?
→
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
→Contacteer ons vrijblijvend voor meer info.
02 716 34 11