06/08/2019
In Belgie telt de muziekstreamdienst Spotify ruim 950 000 geregistreerde gebruikers die dagelijks gemiddeld 120 minuten gericht luisteren. 7 redenen waarom je deze trein niet mag missen.
→
Gebruikers van Spotify Free krijgen af en toe reclame te horen. Een meerwaarde aan deze audioreclame is dat je een begeleidende digitale banner kan meesturen. Zo creëer je in een mum van tijd extra bezoeken naar je website.
Je radioplan aanvullen met Spotify biedt je extra publiek. Dankzij streaming intelligence bereik je luisteraars doelgericht op basis van hun demografische gegevens, interesses, luistergewoontes en stemming.
Pebble Media en Var zijn de exclusieve partners van Spotify België.
We commercialiseren alle advertentiemogelijkheden voor de volledige Belgische markt:
Versterk je SuperSelexy-campagne met Spotify audio en ga voor een nóg sterker en gerichter bereik van je doelgroep doorheen de dag, ’s avonds en tijdens het weekend. Geniet van het volgende aanbod:
Totale mediawaarde: € 13.248
*voorwaarden: Geldig voor elke Spotify-campagne die in combinatie met een Superselexy radiocampagne wordt aangekocht. Geldig voor campagnes in 2020.