Nieuwsgierigheid en engagement voorop

Je mikt op een creatief, nieuwsgierig en maatschappelijk geëngageerd publiek? Studio Brussel informeert zijn luisteraars in zijn eigen(wijze) originele en humoristische stijl, met bijzondere aandacht voor nieuwe media, cultuur en muziek. De zender is, net zoals zijn luisteraars, een smaakmaker en trendsetter met zin voor avontuur.

Richt je tot muziekliefhebbers

Studio Brussel-luisteraars willen weten wat er leeft in de (muziek)wereld. Als muziekzender bij uitstek laat Studio Brussel de luisteraars proeven van nieuwe platen. De zender gaat voortdurend op zoek naar nieuw talent. Daarnaast komen muziekfestivals, de muzieksector en diverse muziekstijlen ruimschoots aan bod. De beste nieuwe muziek hoor je eerst op Studio Brussel.

“"Studio Brussel doet het goed bij koopkrachtige early adopters die voortdurend op zoek zijn naar nieuwe prikkels."
Hier start de hype

Studio Brussel doet het goed bij een actief, creatief en hoger opgeleid luisterpubliek: koopkrachtige early adopters die voortdurend op zoek zijn naar nieuwe prikkels.​ Het engagement onder de luisteraars is groot. Dagelijks bouwt Studio zijn community verder uit. Interactie met de homies staat voorop.

  • StuBru bereikt wekelijks 1.121.424 Vlamingen (12+)
  • Marktaandeel: 22,1% op 18-44 en 20,9% op 15-34.
  • Dagelijks 398.099 luisteraars 18-44 (18,8%) en 247.619 luisteraars 15-34 (16,4%).
  • Wekelijks 677.085 luisteraars 18-44 (32,0%) en 453.434 luisteraars 15-34 (30,2%).

Bron: CIM radio Noorden, gecumuleerde golven juli 2018 - juni 2019, ma-zo, 6-22u.

 

Online
  • 18.575 aantal unieke bezoekers per dag op de Studio Brussel-website (gemiddelde jan-juni 2019, CIM Internet).
  • 823.784 aantal pageviews per maand op de Studio Brussel-website (gemiddelde jan-juni 2019, CIM Internet).