03/02/2019
Hoe verbindt dit 360°-merk twee generaties? Hoe maakt het zijn baseline Life is Music waar? Alles over het marktaandeel en de love brand van Studio Brussel.
→Je mikt op een creatief, nieuwsgierig en maatschappelijk geëngageerd publiek? Studio Brussel informeert zijn luisteraars in zijn eigen(wijze) originele en humoristische stijl, met bijzondere aandacht voor nieuwe media, cultuur en muziek. De zender is, net zoals zijn luisteraars, een smaakmaker en trendsetter met zin voor avontuur.
Studio Brussel-luisteraars willen weten wat er leeft in de (muziek)wereld. Als muziekzender bij uitstek laat Studio Brussel de luisteraars proeven van nieuwe platen. De zender gaat voortdurend op zoek naar nieuw talent. Daarnaast komen muziekfestivals, de muzieksector en diverse muziekstijlen ruimschoots aan bod. De beste nieuwe muziek hoor je eerst op Studio Brussel.
Studio Brussel doet het goed bij een actief, creatief en hoger opgeleid luisterpubliek: koopkrachtige early adopters die voortdurend op zoek zijn naar nieuwe prikkels. Het engagement onder de luisteraars is groot. Dagelijks bouwt Studio zijn community verder uit. Interactie met de homies staat voorop.
Bron: CIM RAM Noorden, gecumuleerde golven mrt 2019 - feb 2020, ma-zo, 6-22 u.