Nieuwsgierigheid en engagement voorop

Je mikt op een creatief, nieuwsgierig en maatschappelijk geëngageerd publiek? Studio Brussel informeert zijn luisteraars in zijn eigen(wijze) originele en humoristische stijl, met bijzondere aandacht voor nieuwe media, cultuur en muziek. De zender is, net zoals zijn luisteraars, een smaakmaker en trendsetter met zin voor avontuur.

Richt je tot muziekliefhebbers

Studio Brussel-luisteraars willen weten wat er leeft in de (muziek)wereld. Als muziekzender bij uitstek laat Studio Brussel de luisteraars proeven van nieuwe platen. De zender gaat voortdurend op zoek naar nieuw talent. Daarnaast komen muziekfestivals, de muzieksector en diverse muziekstijlen ruimschoots aan bod. De beste nieuwe muziek hoor je eerst op Studio Brussel.

“"Studio Brussel doet het goed bij koopkrachtige early adopters die voortdurend op zoek zijn naar nieuwe prikkels."
Hier start de hype

Studio Brussel doet het goed bij een actief, creatief en hoger opgeleid luisterpubliek: koopkrachtige early adopters die voortdurend op zoek zijn naar nieuwe prikkels.​ Het engagement onder de luisteraars is groot. Dagelijks bouwt Studio zijn community verder uit. Interactie met de homies staat voorop.

  • StuBru bereikt wekelijks 1 101 544 Vlamingen (12+)
  • Marktaandeel: 22,0% op 18-44 en 21,5% op 15-34.
  • Dagelijks 389 457 luisteraars 18-44 (18,4%) en 236 042 luisteraars 15-34 (15,7%).
  • Wekelijks 663 553 luisteraars 18-44 (31,3%) en 443 304 luisteraars 15-34 (29,5%).

Bron: CIM RAM Noorden, gecumuleerde golven nov 2018 - okt 2019, ma-zo, 6-22 u.

 

Online
  • 44 147 unieke bezoekers per dag op de Studio Brussel-website.
  • 4 610 946 pageviews per maand op de Studio Brussel-website.
 
Bron: CIM Internet, dec, gemiddeld online bereik.