Tarieven VRT Radio Advertising 2023

Bereik meer dan 90% van alle Vlamingen met jouw reclame op VRT-radio

FancyLines

À LA CARTE

Per zender

Jouw spots op Radio 1, Radio2, Bene Bene, MNM, MNM Hits, StuBru of De Tijdloze via FM, DAB+, digitale tv en internetstreaming.

Download ratecards

SuperSelexy

Jouw spots op Radio 1, Radio2, Bene Bene, MNM, MNM Hits, StuBru en De Tijdloze via FM, DAB+, digitale tv en internetstreaming via SuperSelexy combo's*

Combineer alle VRT-zenders: -20%

  • Radio 1 (NIEUW) + Radio2 + Bene Bene + MNM + MNM Hits + StuBru + De Tijdloze.
  • Breed bereik 18-64: 60% wekelijks bereik: 2.370.000 luisteraars (53% logisch marktaandeel)

Combineer 3 VRT-zenders: -15%

  • Radio 1 (NIEUW)
  • Radio2 + Bene Bene
  • MNM + MNM Hits
  • StuBru + De Tijdloze

Combineer 2 VRT-zenders: -7,5%

  • Radio2 + Bene Bene
  • StuBru + De Tijdloze
  • MNM + MNM Hits

WEEKPAKKETTEN

Hi-Performance

Jouw spots op Radio 1, Radio2, MNM en StuBru via FM, DAB+, digitale tv en internetstreaming met 200% mediawaarde**

Radio 1: 3 pakketten (NIEUW): betaal €25.000 netto en krijg €50.000 brutowaarde voor 78 spots

Radio2: 5 pakketten: betaal €20.000 netto en krijg €40.000 brutowaarde voor 66 spots

StuBru: 6 pakketten: betaal €25.000 netto en krijg €50.000 brutowaarde voor 71 spots

MNM: 6 pakketten: betaal €20.000 netto en krijg €40.000 brutowaarde voor 71 spots

Boost

Jouw spots op Radio 1, Radio2, MNM en StuBru via FM, DAB+, digitale tv en internetstreaming via pakket Drive Time of All Day Long tot 23u

DRIVE TIME: jouw spots in de ochtend- en avondspits***

  • Radio 1, 1 week (€18.000)
  • Radio2, 2 weken (€11.000)
  • StuBru, 2 weken (€13.750)
  • MNM, 2 weken (€11.000)

ALL DAY LONG: jouw spots overdag en ’s avonds tot 23u****

  • Radio 1, 1 week (€11.000)
  • Radio2, 2 weken (€9.500)
  • StuBru, 2 weken (€11.000)
  • MNM, 2 weken (€9.500)

(*) Gemiddeld minstens 3 spots per actieve campagnedag op Radio 1 en Radio2; gemiddeld minstens 4 spots per actieve campagnedag op StuBru en MNM.
(**) Indien Var in de loop van het jaar wijzigingen aanbrengt in het radioaanbod, zal dat gewijzigde aanbod worden ingevoerd op een aangekondigde datum in de loop van 2023 waarbij een periode wordt gegarandeerd waarin klanten nog kunnen kiezen voor de oude samenstelling van het aanbod.
(***) In de ochtend- en avondspits: 30" spots worden zoveel mogelijk in hetzelfde dagdeel gepland + mogelijkheid om 70% in te plannen in de piek
(****) De hele dag tot 23.00 uur. Overdag en 's avonds: 30" plekken worden zoveel mogelijk in hetzelfde dagdeel gepland. Mogelijkheid om 25 tot 30% in te plannen in de spits.

Interesse?

Contacteer je vertrouwde account manager voor meer info.

 

Blijf je graag op de hoogte?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.

      Verplicht