CERA en Radio2 bundelen hun krachten om mensen met een mentale beperking een podium te geven.
Versterk je impact door te adverteren binnen de sterke, maatschappelijke programma’s van VRT.
Boodschappen van Algemeen Nut zijn campagnes met een duidelijke maatschappelijke meerwaarde. Ze richten zich op thema’s die bijdragen aan het welzijn van de samenleving, zoals gezondheid, duurzaamheid, cultuur, en inclusie. Zowel op TELEVISIE als op RADIO hebben deze boodschappen een vaste plaats binnen het aanbod van de VRT.
= overheidsinstellingen, vzw's van algemeen welzijn, humanitaire, sociale en culturele organisaties
*CIM TAM: jan-sep 2024, daily reach (rch%), mon-sun, all day, live+7, incl.guests, 10 minutes consecutive viewing, North, 18-64
CERA en Radio2 bundelen hun krachten om mensen met een mentale beperking een podium te geven.
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
→
Sporten is belangrijk voor jongeren, maar zeker ook voor zij die (bijna) met pensioen zijn. Sport Vlaanderen lanceerde daarom de campagne 'Meer tijd voor sport'.
→
De overheid werkt samen met VRT voor een beklijvende bewustmakingscampagne over de gevaren van gsm-gebruik in het verkeer.
→Wil je jouw boodschap van algemeen nut op onze zenders? Of heb je gewoon een vraag? Contacteer ons,
076 24 36 00