23/09/2022
Het effect van de economische crisis op merkentrouw bij de consument zorgt ervoor dat de merkentrouw daalt. Hoe ga je als maketeer om met die evolutie? Bekijk de 3 tips.
→Online luisteren zit duidelijk in de lift. Het aandeel dagelijks internetluisteren via StuBru, MNM, Radio2 en Radio 1 steeg sinds 2018 met +54% tot 500.000 luisteraars per dag*. VRT zet dan ook blijvend in op nieuwe extra digitale zenders. Vandaag de dag is er meer en meer aanbod zodat luisteraars kunnen kiezen afhankelijk van hun mood en behoeften.
Ook jongeren vinden hun weg naar VRT online radio: 37% van het internetluisteren gebeurt door -45-jarigen. Perfect voor merken die willen inzetten op deze moeilijk te bereiken doelgroep.
(*) CIM RAM, 475.000 luisteren dagelijks via internet naar VRT-radio, ma-zo, 12+, North, MPJan-Dec’18 vs MP Mei’21-April’22.
(**) CIM RAM, T12+, Wave Mei’21–Apr’22, Noorden, ma-zo, 6-22u (volume luisteren via internet: Radio 1, Radio2, StuBru, MNM en DAB+)
Bereik nu via ons online audiopakket alle online VRT-radioluisteraars en boost je campagne met unskippable audio-prerolls. Een unieke kans om iedereen die online een luistersessie opstart (bv via een VRT-website of -app), te bereiken met jouw campagneboodschap.
Contacteer je vertrouwde matchmaker voor meer info of vul het formulier in.