11/03/2022
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
→"Voor Colruyt Group is audio, dus zowel radio als online audio, hét medium bij uitstek in een context van campagnes met focus op het onderste deel van de marketing funnel omwille van zijn 2 grote troeven: reach en activatie. Verder stellen we vast dat radio proportioneel minder te kampen heeft met verlies aan bereik op jongere doelgroepen, wat belangrijk is voor onze merken die breed targeten. Audio biedt tevens zeer leuke en efficiënte creatieve oplossingen waarin onze merken geïntegreerd kunnen worden.”
Bjorn Van der Cruyssen, Head of Media, Colruyt Group
“Radio helpt om de auditieve herkenbaarheid van Devos & Lemmens op te bouwen en te versterken. Zo blijven we top op mind bij onze doelgroep.”
Sharon Roels, Marketing Manager Devos & Lemmens, Imperial & Lacroix
“Doelgroepen raakten de laatste jaren wat versnipperd, maar radio toont zich al jaren een stabiele partner die de beste ROI voorlegt en de meeste traffic genereert. Radio garandeert grote bereikcijfers: thuis, onderweg en in de winkel. Het medium is flexibel en responsive, waardoor last-minute acties snel en efficiënt kunnen worden uitgerold.”
Nathalie Jacquier, Director of Strategic Marketing and Brand for France at Carrefour Group
“Live radio raakt en zorgt voor impact. De uitzending van StuBru in ons kantoor in Leuven was de kers op de taart van een mooi partnership met De Warmste Week.”
Patrick Kindt, General Manager Communication KBC
“Het enthousiasme waarbij Ann Reymen haar liefde voor de natuur deelt en de luisteraars doorheen onze Radio 2 Natuurweekends gidste, was een perfect match met ons merk.”
Greet Anthoni, PR Manager A.S.Adventure
“Adverteren op de audiozenders van de VRT is een no-brainer: het bereik is enorm, de context safe en het publiek sluit aan bij ons beoogde imago.”
Giovanni Ghysels, Mediaplanner -en buyer, Lidl België
“De vrolijkheid van Fien Germijns in ‘De Ochtend’ heeft de nodige dynamiek gegeven aan onze actie ‘De Wekker van Stubru’ en rijmt perfect met de positieve energie waar Bolt voor staat.”
Pieterjan Verhaeghen, Oprichter Bolt Energie
In onze publicatie ontdek je op welke creatieve manieren audio ook jouw merk kan versterken.