14/04/2021
Kwalitatieve merken met een breed bereik zijn hoekstenen in een mediaplan. Gebruik de wervende kracht van de VRT-merken om je business te boosten.
→“Adverteerders kunnen live, in de apps of via de events connecteren met de jonge luisteraars van MNM. Een mooi voorbeeld is onze samenwerking met #Boerentrots waar we een op maat gemaakte ‘Jongeboerentoer’ uitwerkten. TikTok-ster Céline Dept trapte de toer af door aardbeien te gaan plukken bij boer Klaas. Als je erin slaagt om je merk in de juiste context en met de juiste content te verbinden, dan is het een win-win-win: voor de zender, de adverteerder én voor de luisteraars.”
Steven Lemmens, Nethoofd MNM
“VLAM partnert al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van bij ons: Dagelijkse Kost. Een partnership dat 360° creatief wordt ingevuld via alle mogelijke kanalen van alle partners: één, Dagelijkse kost, Radio 2 én VLAM. Creativiteit houdt de vlam van dit partnership ondertussen al 10 jaar brandend."
Liliane Driesen, Woordvoerder en Coördinator Expertisecentrum Communicatie bij VLAM
“Onze klant Proximus kiest voor zijn radiocampagnes soms voor regiotagging’ , waarbij een campagne nationaal loopt, maar met een passende eigen versie per provincie. Dat maakt dat we heel gericht lokaal kunnen connecteren. Dat die targeting werkt, zien we terug in de goede cijfers.”
Anouk Van Campenhout, Mediaplanner Maxus Belgium voor Proximus-campagne
“Écht connecteren rond een relevant aanbod doe je steeds meer vanuit de interesse van de luisteraar en hun luistermomenten. Onze vernieuwde radio-apps zetten via innovatieve toepassingen deze audio-op-maat centraal. Zo kunnen we onze individuele - en zeker ook jonge - luisteraars gericht bereiken vanuit hun eigen leefwereld.”
Sven Lardon, Beleidscoördinator digitaal bij VRT-radio
“Wandelen noemen we tegenwoordig ‘hiken’ en als we dat in eigen land doen, dan wordt dat een ‘Hikation’. Dankzij merkintegratie en online activaties kunnen we op een boeiende manier live connecteren met de MNM-doelgroep in De Grote Peter Van De Veire Ochtendshow, de luisteraars uitnodigen en samen een week lang - wandelend - live radio maken. Dat zo’n project helemaal aansluit bij ons DNA is een mooie win-win situatie.”
Didier Neyt, Marketing Director A.S.Adventure
“De formats van StuBru lenen zich goed voor creatieve merksamenwerkingen. We gaan bewust om met onze impact en letten op alle aspecten. Met start-upmerk Bolt Energie lieten we bijvoorbeeld de Camping Belgica-uitzendingen op groene energie lopen. We waren het eerste mediamerk dat twee maanden de volledige productie op zonne-energie liet draaien. Een stunt die werd opgepikt door het journaal en verschillende kranten.”
Anneleen De Wildeman, Zakelijke leiding Studio Brussel
“Adverteren op Radio 1, Radio 2, StuBru en MNM laat ons toe onze doelgroep heel gericht in de wagen te bereiken. Kans is groot dat de luisteraar onze spot hoort met zicht op dat sterretje in zijn voorruit.”
Caroline Ameloot, Sales & Marketing director Carglass
Contacteer ons voor meer informatie