Terug naar Cases

Case Bolt

Nieuwe speler positioneert zich met succes via sponsorship

‘Camping Belgica’, het zomerprogramma 2020 van Studio Brussel werd van stroom voorzien door het mobiele zonnepark van Bolt. Hun ambitie? Tonen dat duurzame energie op festivals haalbaar is en zo werken aan hun brand awareness.

Sector
Energie
Thema
Brandbuilding (awareness) & Meaningful (relevantie)
Download
Case delen
header image

Periode

Juli en augustus 2020

Aanpak

Bolt wil als nieuwe speler de energiemarkt veranderen en werkt dus volop aan naambekendheid. Ze deden dit o.a. door twee maanden te zorgen voor groene stroom voor Camping Belgica, hét Studio Brussel programma dat de luisteraars de pijn van de verloren festivalzomer moest doen vergeten. Het merk toont haar relevantie op twee manieren: ontspanning in coronatijden én een duurzame toekomst.
 

Overall mediaplan:
Sponsoring van Camping Belgica.

We zijn ontzettend blij dat StuBru wil samenwerken met Bolt. Wat we hier op Camping Belgica in het klein doen, door de uitzendingen en dj-sets van stroom te voorzien, willen we de volgende jaren in het groot herhalen.
Pieterjan Verhaegen
CEO van Bolt

Media

Bekijk de samenwerking

0:00
/
0:00

Contacteer ons

Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.

                    Verplicht