Header image
Terug naar Cases

Dreamland

De komst van de Sint en Dreamland, een gedroomde match

Hij komt, hij komt,… en hoor wie klopt daar kinderen. Elk jaar doen ze met Dreamland aan programmasponsoring rond de intrede van de Sint.

Sector
Retail
Thema
Maatschappelijke relevantie
Periode
Case delen
Download
header image

Aanpak

Hij komt, hij komt,… en hoor wie klopt daar kinderen. Dat dachten ze ook bij de Colruyt Group. Elk jaar doen ze met Dreamland aan programmasponsoring rond de intrede van de Sint. Doelgroep bij uitstek? Gezinnen met jonge kinderen. Voor hen is deze samenwerking dan ook een gedroomde match. En dat was zichtbaar in de resultaten: de campagnes scoorden de afgelopen jaren goed op likeability & program fit.

We proberen onze billboards aan te passen aan het programma waar we bij staan.
Sarah De Bleecker
Media Strategist, Colruyt Group

Facts & Figures

DIVA score 2018: 68% likeability & 72% program fit

Media

Waarom een Premium Partnership aangaan?

0:00
/
0:00

Contacteer ons

Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.

 

                    Verplicht

                    Blijf je graag op de hoogte?

                    Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.

                        Verplicht