nl

Terug naar Cases
Dreamland
De komst van de Sint en Dreamland, een gedroomde match
Hij komt, hij komt,… en hoor wie klopt daar kinderen. Elk jaar doen ze met Dreamland aan programmasponsoring rond de intrede van de Sint.

Aanpak
Hij komt, hij komt,… en hoor wie klopt daar kinderen. Dat dachten ze ook bij de Colruyt Group. Elk jaar doen ze met Dreamland aan programmasponsoring rond de intrede van de Sint. Doelgroep bij uitstek? Gezinnen met jonge kinderen. Voor hen is deze samenwerking dan ook een gedroomde match. En dat was zichtbaar in de resultaten: de campagnes scoorden de afgelopen jaren goed op likeability & program fit.
We proberen onze billboards aan te passen aan het programma waar we bij staan.

Facts & Figures
DIVA score 2018: 68% likeability & 72% program fit
Media
Waarom een Premium Partnership aangaan?
0:00
/
0:00
Contacteer ons
Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.
Verplicht