nl

Terug naar Cases
Nordic
Nordic-spot zorgt voor enorme piek in traffic
Scandinavië op de kaart zetten als interessante reisbestemming in de winter én zomer, zo kan de doelstelling van de laatste Nordic spot het best worden samengevat. Dankzij de opvallend sobere radiocampagne wist de adverteerder afgelopen winter alvast heel wat Vlaamse avonturiers te prikkelen.

Aanpak
Een sobere radiospot van dertig seconden gedurende 1 week met 1 rustige stem en een beetje achtergrondmuziek, niets meer en niets minder.
Veel mensen hebben ons laten weten dat ze de spot heel goed vonden. Bovendien hebben we een enorme boost gekregen qua aanvragen na de campagne: zo was er een enorme piek in onze traffic, in die mate dat onze teams op een gegeven moment zelfs niet meer konden volgen

Facts & Figures
- Marketing activation: Consideration (45%) en Interaction (48%)
- Likeability 7+: Execution (67%) en Content (60%)
- Attribution: Sonic (11%) en Blinded (13%)
Media
Contacteer ons
Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.
Verplicht