nl

Terug naar Cases
Pur Natur
Het botert goed tussen Pur Natur en Dagelijkse Kost
Het botert goed tussen Dagelijkse Kost en Pur Natur dankzij de product placement van Pur Natur.

Aanpak
Het botert goed tussen Dagelijkse Kost en Pur Natur dankzij de product placement van Pur Natur. Met dagelijks bijna een half miljoen kijkers zorgt dit voor veel visibiliteit en merkbekendheid. Naast product placement kiezen ze bij Pur Natur ook voor 5” billboards.
De vijfsecondenvideo’s trekken de aandacht van de kijker dankzij hun rust en eenvoud.

Facts & Figures
Gemiddeld 467.466 kijkers in 2021
Media
Waarom een Premium Partnership aangaan?
0:00
/
0:00
Contacteer ons
Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.
Verplicht