Header image
Terug naar Cases

Pur Natur

Het botert goed tussen Pur Natur en Dagelijkse Kost

Het botert goed tussen Dagelijkse Kost en Pur Natur dankzij de product placement van Pur Natur.

Sector
Retail
Thema
Meaningful (relevantie/context driven)
Periode
Case delen
Download
header image

Aanpak

Het botert goed tussen Dagelijkse Kost en Pur Natur dankzij de product placement van Pur Natur. Met dagelijks bijna een half miljoen kijkers zorgt dit voor veel visibiliteit en merkbekendheid. Naast product placement kiezen ze bij Pur Natur ook voor 5” billboards.

De vijfsecondenvideo’s trekken de aandacht van de kijker dankzij hun rust en eenvoud.
Annick Goeminne
Marketing Responsible, Pur Natur

Facts & Figures

Gemiddeld 467.466 kijkers in 2021

Media

Waarom een Premium Partnership aangaan?

0:00
/
0:00

Contacteer ons

Heb je interesse om te adverteren op de VRT-merken? Of heb je gewoon een vraag? Aarzel dan niet en stuur een mailtje, bel ons of vul dit formulier in.

 

                    Verplicht

                    Blijf je graag op de hoogte?

                    Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.

                        Verplicht