27/11/2019
De Warmste Week is van iedereen! Ook bij VRT. Dit is wat de zenders in petto hebben voor het goede doel.
→* Bron: mediaplanningcijfers gebaseerd op CIM RAM, nov'18-okt'19, ma-zo, 6-22u
Verder zet VRT-radio sterk in op digitale kanalen. Zo werden alle radio-apps van VRT samen al meer dan 1,5 miljoen keer gedownload. Daarnaast maakten bijna 100.000 mensen, sinds de lancering in september, gebruik van Radio 1 Select. Via deze service biedt VRT online een herbeluisterfunctie met korte audiofragmenten aan.
Benieuwd naar de gedetailleerde resultaten van de periode juli-oktober 2019? In onderstaande infographic vind je de belangrijkste inzichten over het luistergedrag in Vlaanderen en de cijfers van de VRT-radio’s op hun kerndoelgroepen.
Je kan de pdf-versie van deze infographic ook downloaden onderaan op deze pagina.
Contacteer het radioteam voor een diepgaande analyse van de resultaten op de doelgroep van jouw merk.