25/03/2020
Moeilijke tijden vragen om dappere beslissingen en sterke creatieve ideeën. Maar moeilijke tijden halen vaak ook creativiteit naar boven. Wij inspireren je alvast met deze mooie, internationale campagnes.
→Maak middelen vrij en neem een wederzijds engagement op om samen door deze moeilijke tijd te gaan.
Stel een cross-functioneel team samen, bestaande uit medewerkers van verschillende afdelingen en hiërarchieën. Op deze manier kan er snel geschakeld worden en kunnen beslissingen snel genomen worden.
Zet alle opportuniteiten en de gaps in kaart op gebied van retail, marketing, sales en digitaal.
Bescherm je merkpositie en beperk bedreigingen, implementeer wat daarvoor nodig is.
Schakel snel om als eerste groei-opportuniteiten te grijpen en buig disruption om naar een voordeel.
In een crisis verandert de situatie dagelijks, beslissingen en bijsturingen dienen aan eenzelfde snelheid genomen te worden.
Na een disruption volgt herstel, die periode komt even onaangekondigd. Nu is het moment om plannen voor elk scenario voor te bereiden.