Anny Wuyts
Anny Wuyts
General Manager
25/11/2021
Radio is een sterk touchpoint dat door jong en oud massaal beluisterd wordt. Het VRT-radiobereik groeit, Radio 2 bevestigt zijn marktleiderschap én Radio 1 bereikt een all-time high van 15% op de doelgroep 30+ SG1-3. Een uitgelezen moment om onze voornaamste nieuwigheden voor 2022 aan te kondigen. 

EXTRA DAB+-KANALEN

Vanaf 1 januari 2022 breiden we, na de introductie van MNM Hits eerder dit jaar, ons aanbod uit met de digitale streams De Tijdloze en Bene Bene, nu ook op DAB+.

Bene Bene is naast een bestaande stream in de app van Radio 2 ook een dagelijks live radioprogramma op Radio 2, tussen 18.00 en 20.00 uur, met focus op muziek van bij ons en livesessies van Vlaamse muzikanten.

De Tijdloze gidst de StuBru-luisteraars doorheen de tijdloze canon van pop en rock. Roos Van Acker, al jarenlang de vaste stem van de gelijknamige succesvolle eindejaarslijst op Studio Brussel, gaat in De Tijdloze 12 elke middag samen met de luisteraars op zoek naar twaalf tijdloze nummers in een thema.

Dat betekent dat je voortaan jouw audiocampagne kan versterken met 2 nieuwe digitale touchpoints. De à-la-cartetarieven van onze zenders vind je via deze knop:

 

NIEUWE SUPERSELEXY

Onze nieuwe SuperSelexy die Radio 2, Studio Brussel, MNM, MNM Hits, De Tijdloze en Bene Bene combineert, garandeert een weekbereik van 55,5% op 18-54 én geeft je vanaf volgend jaar 15% korting op de à-la-cartetarieven. 

Onze tarieven in 2022 zijn nog beter afgestemd in functie van de recentste luistercurves.

Al je campagne boeken voor 2022?

Sinds 15 november 2021 kan je bij ons terecht voor boekingen van jouw campagnes voor volgend jaar. Voor packages kan je vanaf dan je boekingen voor Hi Performance en Boost sturen naar packages@var.be.

Meer weten?

Meer info nodig. Contacteer ons, we staan je heel graag te woord.