Sam  Homblé
Sam Homblé
Manager Creative Partnerships
25/11/2020
Wat als je - beste adverteerder, creatief of mediaplanner - de kans krijgt om mee je schouders te zetten onder de grootste positieve exponentiële curve van 2020? In december vloekt StuBru het voorbije jaar weg en verwarmt de zender zijn luisteraars met alle mooie realisaties van het voorbije muziekjaar. Een positieve uitsmijter van 2020 én een opportuniteit voor de wakkere, warme marketeer. #stubru #fuck2020 #pilethecurve

StuBru gaat al vloekend het jaar uit maar onthoudt vooral al het positieve en goede van 2020. Met een collectieve FUCK2020 bedankt, viert en blikt de zender terug het voorbije muziekjaar.

Wat kan je verwachten?

Op 6 en 13 december - blikt StuBru terug op het muziekjaar 2020. Denk aan de beste live-opnames van het jaar: de magische optredens en de mooiste kippenvelmomenten tijdens de uitzendingen of de live sessies in The Tunnel. Historische verjaardagen en de meest merkwaardige hits van het voorbije jaar passeren eveneens de revue. De presentatie is in handen van Sander Vandenhende, met ondersteuning van Thibault Christiaensen, maar alle medewerkers, family & friends zullen intunen met hun meest positieve vibes en hun favoriete nummers. In de week van 14 december zal Fuck2020 verweven worden in het normale uitzendschema.

Geen beter medium om mee af te rekenen

“Radio verbindt en blijkt steeds opnieuw een metgezel door dik en dun”, stelt Sam Hombé, manager Creative Partnerships bij Var. “Fuck2020 is de typische StuBru-manier om af te rekenen met het voorbije jaar. We hebben nood aan een positieve doorstart en geen beter medium dan radio om opnieuw te connecteren en de algemene mood te liften.”

De Warmste Week

En op die positieve elan gaan we verder: van 18 tot en met 24 december zetten alle VRT- merken zich in voor De Warmste Week, de grootste solidariteitsbeweging van Vlaanderen. De zenders zorgen met tal van initiatieven en acties voor de nodige positiviteit en warmte. Meer weten?

Wil je als adverteerder meesurfen op de positieve vibes van Fuck2020 en De Warmste Week?

Tijdens de warme maand december op VRT kan je als adverteerder een positieve boodschap brengen aan je doelpubliek (klanten, werknemers, leveranciers,…) of aan alle mensen die de voorbije maanden het land draaiende gehouden hebben (zorgsector, postbodes, pakjesleveranciers, …).

Ontdek onze Reboot2020-pakketten en eindig 2020 met een positief verhaal.