Lissa De Peuter
Lissa De Peuter
Content Marketeer
17/08/2020
Dat 2020 een speciaal jaar is, hoeft niet meer gezegd. Eén en Canvas zijn er, ondanks de beperkingen, in geslaagd om de najaarsprogrammatie te vullen met enkele opvallende nieuwe reeksen, topfictie en klassiekers. Thuis zijn is het nieuwe normaal, dus is het dit najaar voor adverteerders het perfecte moment om de kwalitatieve en brede doelgroepen van Eén en Canvas te bereiken.

Eén

Château Planckaert, Undercover, Geubels en de Hollanders en Black-out zijn maar enkele van de pareltjes die Eén dit najaar klaar heeft staan. Met een marktaandeel van 33,1% (jan-jun 2020, 17u-24u, 15+) tekent Eén af als de grootste televisiezender van Vlaanderen.

 

Canvas

Canvas, maak(t) tijd voor meer. Dat is ook dit najaar niet anders, met kwalitatieve programma’s als Filip van België, Belpop en Besmet en topfictie zoals Big Little Lies 2 en ZeroZeroZero. Het marktaandeel van Canvas bedraagt 9,8% (jan-jun 2020, 20-24u, 15+), ruim meer dan dezelfde periode in 2019.