12/04/2019
In het zoeken naar nieuwe radioformats blijft techniek een bepalende factor. Hoe kijken radiomakers naar die nieuwe technische ontwikkelingen?
→Zeven dj’s halen alles uit de kast om de studenten auditief en fysiek te steunen tijdens de examenperiode. Een belangrijke opportuniteit voor adverteerders om deze doelgroep te bereiken op een mooie en efficiënte manier. De cijfers bewijzen waarom.
meer dan 3 miljoen Vlamingen worden bereikt.
1 op 3 van de studenten voelt zich persoonlijk gesteund.
meer dan 716.000 Vlamingen hebben minstens 1 actie ondernomen in het kader van Marathonradio.
marktaandeel bij 16-24, een significant hoger cijfer dan eender welke andere zender gerealiseerd heeft op deze doelgroep.
tijdens de actie zijn er 100% meer visits online en 75% meer unieke bezoekers per dag op de site.
aantal uur dat non-stop wordt uitgezonden.
berichten komen binnen via de app.
volgers op Twitter, 103.708 op Instagram.
Gemiddeld bereik per dag van een Facebookpost.
Wil jij ook studenten en hun omgeving bereiken tijdens hun belangrijkste periode van het jaar? Tiffany Van Droogenbroeck licht graag toe op welke manier je je merk kan koppelen aan het sympathiekste studenteninitiatief van het jaar.
Bron: VRT Studiedienst en CIM RAM wave mrt-jun 2018, Noorden, 16-24, ma-zon, all day