Tiffany Van Droogenbroeck
Tiffany Van Droogenbroeck
Business Developer Creative Partnerships
07/05/2019
Van 2 tot en met 21 juni steekt MNM blokkende studenten opnieuw een hart onder de riem met Marathonradio: 24/7 live radio vol studie- en ontspanningstips.

Zeven dj’s halen alles uit de kast om de studenten auditief en fysiek te steunen tijdens de examenperiode. Een belangrijke opportuniteit voor adverteerders om deze doelgroep te bereiken op een mooie en efficiënte manier. De cijfers bewijzen waarom.

Block image
Een korte toelichting van de cijfers:
3.000.000

meer dan 3 miljoen Vlamingen worden bereikt.

33%

1 op 3 van de studenten voelt zich persoonlijk gesteund.

716.000

meer dan 716.000 Vlamingen hebben minstens 1 actie ondernomen in het kader van Marathonradio.

32,6%

marktaandeel bij 16-24, een significant hoger cijfer dan eender welke andere zender gerealiseerd heeft op deze doelgroep.

100%

tijdens de actie zijn er 100% meer visits online en 75% meer unieke bezoekers per dag op de site.

480

aantal uur dat non-stop wordt uitgezonden.

51.000

berichten komen binnen via de app.

152.758

volgers op Twitter, 103.708 op Instagram.

113.161

Gemiddeld bereik per dag van een Facebookpost.

Wil jij ook studenten en hun omgeving bereiken tijdens hun belangrijkste periode van het jaar? Tiffany Van Droogenbroeck licht graag toe op welke manier je je merk kan koppelen aan het sympathiekste studenteninitiatief van het jaar.

Bron: VRT Studiedienst en CIM RAM wave mrt-jun 2018, Noorden, 16-24, ma-zon, all day