Bruno De Turck
Bruno De Turck
Senior Account Manager
15/04/2020
Var goes remote. Achter de schermen wordt er echter bijzonder hard gewerkt om campagnes en VRT-merken op elkaar te blijven afstemmen. Onze medewerkers blijven beschikbaar en berichten je via deze weg over hoe nieuwe uitdagingen ook opportuniteiten met zich meebrengen. Deze week getuigt Bruno De Turck over de positieve kant van de crisis #samenerdoor #creatiefmetcorona #BAN

Als er één les is die ik voor mezelf al kan trekken uit de lockdown, is dat het heus allemaal niet alleen maar kommer en kwel is. Ik zie vooral veel betrokkenheid en initiatief bij onze adverteerders. Hopelijk kunnen we deze goede vibes ook post-corona vasthouden.

De voorbije weken hebben bijvoorbeeld een aantal overheids- en humanitaire instellingen campagnes uitgewerkt die zonder de crisis nooit het licht zouden hebben gezien:

Sport Vlaanderen neemt de conditie van de Vlaming ter harte en trailert tot en met zondag 19 april rond het Eén-programma “Beweeg in je kot” van Saartje Vandendriessche.

0:00
/
0:00

De Vlaamse Overheid informeert de Vlaming met een extra sensibiliseringscampagne .

0:00
/
0:00

De FOD Kanselarij Eerste Minister lanceert een radio- en tv-campagne om ons een hart onder de riem te steken. Sara Buys, communicatiemedewerkster van de FOD Kanselarij Eerste Minister: “In deze periode is Var voor ons een zeer wendbare en flexibele partner gebleken, zowel op het gebied van proactief voorstellen formuleren, het verschuiven van lopende campagnes als het ultrasnel on air krijgen van de boodschappen.”

0:00
/
0:00

En daarmee is de kous nog niet af. VLAM ondersteunt de initiatieven ‘Flandria’ en ‘Lekker van bij ons’ – twee sectoren waarvoor eigenlijk geen budget was voorzien dit jaar - met een extra tv-campagne. Beide campagnes zijn nu te zien op Eén.

0:00
/
0:00
0:00
/
0:00
“Ik zie veel betrokkenheid en initiatief bij onze adverteerders. Hopelijk kunnen we deze goede vibes ook post-corona vasthouden.

Wil jij ook relevant adverteren via onze VRT-merken?

Dat kan. We bieden aan alle adverteerders 15% gratis extra mediaruimte voor campagnes tot en met 30 juni 2020. Als je spot inspeelt op de huidige actualiteit komt hier 5% extra ruimte bovenop. 

Interesse? Contacteer onze matchmakers