Rudi Janssens
Rudi Janssens
Chief Commercial Officer
14/06/2021
Vandaag lanceert Var prerolls op VRT-radio. Dat is goed nieuws voor adverteerders: nu de reclameregie van de VRT de digitale platformen van haar radiozenders in haar advertising-aanbod integreert, wordt het huidige digitale radiolandschap voor de adverteerder in België nog groter.

Wij zijn bijzonder fier ons steentje bij te kunnen dragen in de ontwikkeling van de digitale radiomarkt in België. De VRT-radiostreams zijn goed voor 481.108 actieve sessies per dag, bovenop het aantal reeds gecommercialiseerde radiostreams in België.*

Block image

Dankzij het sterke extra aanbod van Var kunnen adverteerders voor het eerst een performante digitale audiocampagne op nationaal vlak aankopen. 

 

“We bieden vanaf nu onze adverteerders
de bijkomende mogelijkheid om de attentiewaarde
van hun campagne nog te verhogen.”

Verhoogde attentiewaarde voor je radiocampagne

Het preroll-aanbod is voor Var een nieuwe, bijkomende manier om nog meer impact te generen via audio. Concreet kan je je merk voortaan via preroll audio advertising linken aan de digitale audiostreams van MNM, StuBru, Radio 1, Radio 2 en MNM Hits. Je kan ook audio-prerolls op Radio 2 aankopen per provincie.

Naast ons à-la-carte-aanbod en onze Hi Performance- en Boost-pakketten, bieden we adverteerders vanaf nu dus ook de mogelijkheid om om extra op te vallen en de attentiewaarde van hun campagne nog te verhogen via audio-prerolls.

Exclusief aanbod in een unieke setting

Preroll audio advertising is een exclusief aanbod in een unieke setting, buiten het klassieke reclameblok om. Je merk wordt via preroll aangeboden, vlak bij aanvang van de gekozen stream. Zo kunnen de attentiewaarde en de impact van je radiocampagne aanzienlijk worden verhoogd.

Hoe klinkt preroll audio?

Krijg alvast een voorproefje van hoe jouw merk kan klinken op onze streams.

Profiteer van ons lanceringsaanbod: nu +15% impressies

  • Link je merk via digitale prerolls
  • Op de streams van MNM, StuBru, Radio 1, Radio 2 en MNM HIts
  • Exclusief aanbod in een unieke setting (buiten het klassieke reclameblok)
  • Sector-exclusiviteit
  • Unskippable
  • Aanbod geldig tot 31/12/2021**

Interesse? Contacteer ons.

(*) CIM, Radio Stream Monitor, Belgium, Active Sessions per day per sales house, 1.01.2020-31-03-2021, Belgische Ip-adressen, Audio & Video

 

(**) Aanbod geldig op nationale aankoop à la carte of stand-alone, nationaal en regionaal. Aanbod is niet geldig op Hi Performance- en Boost pakketten waar digital audio advertising reeds aan een korting gelinkt is.