28/07/2021
Vanaf 9 september kan je inschrijven voor de nieuwe Premium Partnerships TV & Video. Hier vormt ook product placement een onderdeel van. Cécemel, Pur Natur, Citroën, Opel, Campari en Wienerberger tonen hoe het werkt.
→Wij zijn bijzonder fier ons steentje bij te kunnen dragen in de ontwikkeling van de digitale radiomarkt in België. De VRT-radiostreams zijn goed voor 481.108 actieve sessies per dag, bovenop het aantal reeds gecommercialiseerde radiostreams in België.*
Dankzij het sterke extra aanbod van Var kunnen adverteerders voor het eerst een performante digitale audiocampagne op nationaal vlak aankopen.
“We bieden vanaf nu onze adverteerders
de bijkomende mogelijkheid om de attentiewaarde
van hun campagne nog te verhogen.”
Het preroll-aanbod is voor Var een nieuwe, bijkomende manier om nog meer impact te generen via audio. Concreet kan je je merk voortaan via preroll audio advertising linken aan de digitale audiostreams van MNM, StuBru, Radio 1, Radio 2 en MNM Hits. Je kan ook audio-prerolls op Radio 2 aankopen per provincie.
Naast ons à-la-carte-aanbod en onze Hi Performance- en Boost-pakketten, bieden we adverteerders vanaf nu dus ook de mogelijkheid om om extra op te vallen en de attentiewaarde van hun campagne nog te verhogen via audio-prerolls.
Preroll audio advertising is een exclusief aanbod in een unieke setting, buiten het klassieke reclameblok om. Je merk wordt via preroll aangeboden, vlak bij aanvang van de gekozen stream. Zo kunnen de attentiewaarde en de impact van je radiocampagne aanzienlijk worden verhoogd.
Krijg alvast een voorproefje van hoe jouw merk kan klinken op onze streams.
Interesse? Contacteer ons.
(*) CIM, Radio Stream Monitor, Belgium, Active Sessions per day per sales house, 1.01.2020-31-03-2021, Belgische Ip-adressen, Audio & Video
(**) Aanbod geldig op nationale aankoop à la carte of stand-alone, nationaal en regionaal. Aanbod is niet geldig op Hi Performance- en Boost pakketten waar digital audio advertising reeds aan een korting gelinkt is.