26/09/2022
Internetluisteren kent een felle opmars. Ook na de versnelde boost sinds de coronapandemie blijft de trend zich verderzetten. Ontdek ons online audio-aanbod.
→
Homo Universalis, ooit een rubriek in het programma Iedereen Beroemd op Eén, is sinds dit jaar een apart tv-programma. Het format blijft hetzelfde, al zijn er nu 10 proeven per keer. Elke aflevering vallen er 10 deelnemers af. De winnaar mag zich kronen tot Homo Universalis en krijgt met een mooie reischeque.
De vzw Recupel zorgt ervoor dat afgedankte elektr(on)ische toestellen op een duurzame en kosten-efficiënte wijze ingezameld en verwerkt worden. Tijdens één van de proeven moesten de deelnemers zo snel mogelijk een lamp laten branden. De lampen die niet werkten, konden in de Recupeldoos, klaar voor recyclage. Resultaat? Een geslaagd initatief met maximale impact én bereik.
Julie Desmet, Business Developer Creative Partnerships bij Var: “De proef van Recupel werd uitgezonden op zaterdagavond om 20u20 (piekuur) op Eén en VRT Max en kon rekenen op 723.931 kijkers.* Ook werd de proef gedeeld via de sociale mediakanalen van Eén en Recupel. In het verlengde van de proef werd ook nog een quiz gemaakt op de website van Radio 2 die gedeeld werd in de wekelijkse nieuwsbrief. Daarbovenop was er ook nog een verwijzing On Air naar de quiz.”
Annelies Evens, Marketing & Communication Manager bij Recupel: “Met dit partnership heeft Recupel maximale awareness kunnen creëren door heel Vlaanderen te tonen waarvoor de organisatie staat. Via een 360°-plan en een crossmediale aanpak waarbij elk kanaal inspeelt op de andere kon het niet alleen genieten van sponsoring op televisie, maar ook op radio en op de socialemediakanalen van de VRT.”
*Bron: CIM Audimetrie, North + guests, live +7, 24 september 2022.
Contacteer Sam, Hilde of Julie voor meer info.