11/10/2021
Dankzij BelOrta klonk Radio 2 deze zomer lekkerder dan ooit. De lokale groente- en fruitcoöperatie bracht de voorbije zomermaanden het populaire programma Zot veel Zomer heerlijk op smaak met een uitgekookt partnership.
→De TV Premium Partners van Var genieten niet alleen van exclusieve visibiliteit rond VRT tv-programma’s, ze kunnen ook partneren met de unieke VRT-events en promoties. Zoals Ketnet Halloween: het griezeligste kinderfeest van het jaar. Ook deze herfstvakantie tekende Ketnet weer present in Plopsaland De Panne met het populaire event. Honderden gezinnen kwamen samen met Ketnet-figuren griezelen tussen zombies, vampieren en andere engerds. Sounds horrible? Dat vond ook Lidl. De supermarktketen zag een unieke opportuniteit om op een kwalitatieve én impactvolle manier te linken met het hart van haar doelgroep.
Met een tv- en activatiecampagne liep Lidl vanaf 23/10 volop in de kijker. 5” billboards waren te horen en te zien bij de tv-trailering van het event. Lidl herhaalde zijn succesvolle activatiecampagne van 2019 door opnieuw pompoencarving aan te bieden en pompoensoep uit te delen. Het event in De Panne werd afgerond met een indrukwekkend vuurwerk voor de gezinnen en griezelig mooie impactcijfers voor de adverteerder.