Lissa  De Peuter
Lissa De Peuter
Marketing Executive
23/06/2021
Eind augustus is het weer zover! Na het grote succes van StuBru At Work van vorig seizoen, presenteren onze twee radiotoppers Joris Brys en Kirsten Lemaire dit jaar opnieuw tien weken lang de spannendste radioquiz van het land. Een buitengewone kans als adverteerder om jouw merk te linken aan de sterke VRT-community van Studio Brussel, de grootste radiozender van de werkvloer. 

Wat is StuBru At Work ook alweer?

Elke week nemen 2 bedrijven het tegen elkaar op van maandag tot donderdag via een quiz op de radio. De winnaar van die week krijgt op vrijdag bezoek van Studio Brussel in real life (coronaproef). Daar kunnen collega’s tussen 9u en 16u de muziek zelf kiezen op de radiozender. Daar blijft het natuurlijk niet bij: als kers op de taart brengt Studio Brussel ook een muzikant mee waarmee je een collega kan verrassen en jullie samen dansend het weekend kunnen ingaan.

Waarom is dit een unieke kans voor adverteerders?

4 straffe redenen:

 

  1. Recordbereik radio i.h.a.: het medium blijft na al die jaren nog steeds onontbeerlijk in het mediaplan van adverteerders. Sinds COVID-19 blijven Belgen massaal naar radio luisteren. Sterker nog, het aantal luisteraars nam toe met +262.000 per week en de luisterduur met +4 minuten per dag.*
     
  2. StuBru staat synoniem voor creatief en eigenzinnig, twee termen waar elke adverteerder graag mee gematcht wordt. Ook trekken ze een jong doelpubliek (18-44) aan, met een sterke community van brede, actieve users met 26,6% weekbereik (980 280 luisteraars) en 188 min luisterduur.**
     
  3. Ook online blijft StuBru hoge toppen scheren, met maandelijks 1 353 713 pageviews via de app en 995 170 via de website.**
     
  4. 360° creatieve match: adverteerders krijgen de mogelijkheid om zich via een creative partnership niet alleen te linken met de sterke community van Studio Brussel, ze genieten ook mee van de brede media-aandacht van begin tot einde: on air, online en fysiek.

Je merk linken aan StuBru At Work of een van de komende VRT-projecten?

Contacteer Sam of Hilde:

Sam Homblé

Manager Creative Partnerships

Hilde Leemans

Business Developer Creative Partnerships

Bronnen:
(*) CIM RAM, Mediaplanning nov'19-feb'21, ma-zo, 6-22u, 12+, België.
(**) CIM RAM, Noorden, Mediaplanning nov'19-feb'21, ma-zo, 6-22u.