03/02/2019
Hoe verbindt dit 360°-merk twee generaties? Hoe maakt het zijn baseline Life is Music waar? Alles over het marktaandeel en de love brand van Studio Brussel.
→De reboot gaat gepaard met enkele wijzigingen in het zendschema en verschuivingen met de presentatoren. Het wordt niet disruptief. De zender zal vooral zijn focus verscherpen op waar het écht voor staat. Bestaande presentatoren zoals Eva De Roo blijven dan ook aan boord.
Enkele nieuwigheden:
Bekijk het nieuwe zendschema en luister online via radioplus.be.
De meerwaarde van Studio Brussel is nieuwe dingen ontdekken. “Dat doen we onder andere via Catch of the Day, dat ons onderscheidt van de markt. We willen meer dan ooit trouw blijven aan dat elan, met onze kernwaarden: ontdekking, open, engagement, origineel.”
De ambitie is vooraan in de bunch lopen van de dingen die staan te gebeuren. “We willen relevant blijven in de toekomst. Ons eerste streven is niet bereik maar impact. Uiteraard heb je geen impact zonder bereik, dat weet ik wel. Hoe dan ook zal alles wat we doen in het belang van het merk zijn.”, zegt Jan van Biesen.
Studio Brussel evolueert op kousenvoeten mee met de tijd en hoe de nieuwe consument zich gaat gedragen in de markt. “We willen vooruitlopen in gedragsverandering. We zullen al onze creative partnerships nog hoger valideren. Zodra er een sterke match is, dan garanderen we onze partner een stevige portie commitment.”
Contacteer onze matchmakers voor een offerte op maat.