Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
→Radio trok in 2021 de meeste reclameinvesteringen aan in België, op tv na en op de voet gevolgd door paid social, display en OOH.
Het medium radio wordt erkend voor zijn krachten: het brede bereik, het bouwen van merken (brand awareness) en van ROI. Dankzij ons DIVA-impactonderzoek helpen wij adverteerders te begrijpen hoe hun campagnes werken, wat aanslaat in hun communicatie en hoe we die kunnen verbeteren. De inzichten gidsen onze adverteerders en klanten naar creatievere en betere spots die meer impact hebben. Uit dat onderzoek blijkt dat de beste creaties erin slagen om 85% recall te leveren.
DAB+, Digital-only streams, korte luisterfragmenten als podcasts, … radio blijft innoveren in haar basisstromen én in al haar afgeleiden. Het medium blijft nieuwe doelgroepen, kanalen en profileringen aanboren. Radio volgt de consument op alle verschillende platformen, het maakt niet uit via welk toestel. Audio advertising is unskippable, no fast forward, no ad blocking. Jouw boodschap komt direct terecht bij de audience.
Neem vrijblijvend contact met ons op.