Veerle Van Cauwenbergh
Veerle Van Cauwenbergh
11/02/2022
Colruyt weet al langer dat audio een medium is waarop je kan rekenen voor het opbouwen van merkbekendheid en het realiseren van ROI. Drie redenen waarom audiocampagnes al jaren centraal staan in het mediaplan van Colruyt.

Bjorn Van der Cruyssen, Head of Media, Colruyt Group:

 

  1. "Voor Colruyt Group is audio, dus zowel radio als online audio, hét medium bij uitstek in een context van campagnes met focus op onderste deel van de marketing funnel (conversie) omwille van zijn 2 grote troeven: reach en activatie."
     
  2. "Verder stellen we vast dat radio proportioneel minder te kampen heeft met verlies aan bereik op jongere doelgroepen, wat belangrijk is voor onze merken die breed targeten."
     
  3. "Audio biedt tevens zeer leuke en efficiënte creatieve oplossingen waarin onze merken geïntegreerd kunnen worden."

Meer weten hoe je radio en digitale audio kan inzetten als ROI-builder?

Download de whitepaper of contacteer ons.