Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Najaar 2024 Play Nostalgie
28-08-2024 | Silke Deliens
Met de start van het nieuwe radioseizoen dit najaar kiest Play Nostalgie voor een baanbrekende koerswijziging die volledig in het teken staat van muziek.
Update / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Lore Lenseclaes
Met een breed en divers publiek is radio een krachtig medium om dit najaar je boodschap te brengen. De VRT-radiozenders bieden niet alleen een breed scala aan luisteraars, maar ook unieke advertentiemogelijkheden die je merk kunnen helpen groeien. Enkele nieuwigheden op radio dit najaar.
Update / VRT 2025
28-08-2024 | Annemie Pauwels
Van intrigerende fictiereeksen en spraakmakende documentaires tot diepgaande menselijke verhalen en grootschalige entertainmentshows – er is voor elk wat wils in 2025 op VRT 1 en VRT Canvas.
Podcasts blijven een krachtige manier om doelgroepen te bereiken, en VRT MAX biedt dit najaar een reeks boeiende en diverse nieuwe podcasts.
28-08-2024 | Anaïs Tack
Met het najaar van 2024 in aantocht en de spannende vooruitzichten voor begin 2025, biedt VRT MAX adverteerders een perfecte kans om hun merk te positioneren op het grootste streamingplatform van Vlaanderen.
26-08-2024 | Mauro Meurisse
VRT Canvas biedt dit najaar opnieuw kwaliteit en verdieping. Met gedurfde, zelfrelativerende en kritische programma’s biedt VRT Canvas een frisse kijk op de wereld: van diepgravende documentaires, boeiende human interest, scherpe humor tot meeslepende fictie.
26-08-2024 | Yelle Pypops
Dit najaar zet VRT 1 opnieuw de toon als dé verbindende kracht in Vlaanderen met een rijk en gevarieerd programma-aanbod: van spraakmakende human interest en actualiteit tot de beste Vlaamse fictie en ontspannende content.
Research / Premium Partner
19-08-2024 | Mauro Meurisse
2 woorden: program fit. Een creatieve link met een tv-programma zorgt immers voor een sterkere verbinding en meer betrokkenheid. Laat je inspireren.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Research / Top 20
13-08-2024 | Geert Vansant
Dagelijks bereikte VRT 1 en VRT Canvas van januari tem juni 2024 gemiddeld 2,4 miljoen mensen (2.412.247) goed voor een marktaandeel van 38,0%.