Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Foodbag
31-10-2024 | Lissa De Peuter
De eenvoudige, maar doeltreffende ‘dingdong’-bel dient als een soort leesteken in de communicatie, wat zorgt voor een subtiel en ritmisch ritme in de campagnespots.
Case / Nestor
31-10-2024 | Marit Ginevro
De campagne van Nestor laat zien hoe een niche-uitzendkantoor met een beperkte doelgroep krachtig doorbreekt door de juiste media in te zetten.
Case / Proximus
23-10-2024 | Jordan Bowring
Hun sleutel tot succes? Een heldere strategie, een straf mediaplan en een catchy campagne die niemand onbewogen laat.
Case / STIHL
Via een consistente communicatiestrategie, een sterke auditieve identiteit & slimme radiospots, kon STIHL in twee jaar tijd rekenen op een groei in merkattributie van +81%.
Update / Najaar 2024 Play Nostalgie
28-08-2024 | Silke Deliens
Met de start van het nieuwe radioseizoen dit najaar kiest Play Nostalgie voor een baanbrekende koerswijziging die volledig in het teken staat van muziek.
Update / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Lore Lenseclaes
Met een breed en divers publiek is radio een krachtig medium om dit najaar je boodschap te brengen. De VRT-radiozenders bieden niet alleen een breed scala aan luisteraars, maar ook unieke advertentiemogelijkheden die je merk kunnen helpen groeien. Enkele nieuwigheden op radio dit najaar.
Podcasts blijven een krachtige manier om doelgroepen te bereiken, en VRT MAX biedt dit najaar een reeks boeiende en diverse nieuwe podcasts.
28-08-2024 | Anaïs Tack
Met het najaar van 2024 in aantocht en de spannende vooruitzichten voor begin 2025, biedt VRT MAX adverteerders een perfecte kans om hun merk te positioneren op het grootste streamingplatform van Vlaanderen.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.