Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Research / CIM-cijfers
22-10-2024 | Veerle Hellemans
Het CIM publiceerde de nieuwste resultaten van het Belgische radiolandschap (mei-augustus 2024). Ontdek de belangrijkste highlights.
Research / Premium Partner
19-08-2024 | Mauro Meurisse
2 woorden: program fit. Een creatieve link met een tv-programma zorgt immers voor een sterkere verbinding en meer betrokkenheid. Laat je inspireren.
Research / Top 20
13-08-2024 | Geert Vansant
Dagelijks bereikte VRT 1 en VRT Canvas van januari tem juni 2024 gemiddeld 2,4 miljoen mensen (2.412.247) goed voor een marktaandeel van 38,0%.
Research / CIM
12-07-2024 | Dirk Soetens
Uit de meer dan 6.000 enquêtes, afgenomen tussen 1 september 2023 en 31 maart 2024, zijn vijf belangrijke trends naar voren gekomen die je niet mag missen.
19-06-2024 | Veerle Hellemans
Vandaag deelt het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de huidige golf januari-april 2024.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Research / Merkvertrouwen
13-03-2024 | Vanessa Sanctorum
Groei in merkvertrouwen zorgt voor winstgroei. Gelukkig werkt radio als een katalysator voor merkvertrouwen, dat bewijst Peter Field’s analyse van de IPA-databank.
Research / Mediaplan
07-03-2024 | Dirk Soetens
Adverteerders en mediaplanners kunnen met radio de meest uiteenlopende doelgroepen bereiken met een zeer hoge frequentie gedurende de dag.